معاون استاندار زنجان تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت خیران برای توسعه فضاهای آموزشی

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۱:۵۹
کد خبر: ۹۳۶۲۸۴
ضرورت استفاده از ظرفیت خیران برای توسعه فضاهای آموزشی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: همه باید برای نیل به اهداف آموزش و پرورش با این نهاد انسان ساز مشارکت کنیم و در این راستا باید از ظرفیت های خیرین میز به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، این شورا را نهادی موثر برای برنامه ریزی های آموزشی و تعلیم و تعلم مطلوب در راستای احکام اسلامی دانست و افزود: در این راه باید از نظر اندیشمندان و صاحب‌نظران بیشتر استفاده کرد.

وی ادامه داد: تشکیل این شورا نشان می دهد که آموزش و پرورش یک اداره نیست بلکه یک مجموعه استان شمول و کشور شمول است که نماد مشارکت همگانی را در آن می‌توان مشاهده کرد.

مرادی با تاکید بر لزوم نیازسنجی از طرح امین در مدارس تصریح کرد: تقویت اعتقادات مذهبی به یقین در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است و روحانیون که در مدارس حضور می یابند باید با توجه به مسائل روز و اقتضائات زمانه نسبت به شبهات دانش آموزان پاسخگو باشند.

وی با اشاره به شروع انتخابات و دعوت از اعضای شوراهای آموزش و پرورش استان در بسترسازی مناسب و حضور حداکثر مردم در این عرصه، از فرهنگیان خواست همچون دوره های گذشته یاریگر مسؤول در برگزاری انتخابات باشند.

مرادی همچنین خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای ایجاد فضاهای آموزشی جدید با مشارکت دستگاههای و خیرین مدرسه ساز شد و افزود : با بهره گیری از ظرفیت های قانونی باید نسبت به حل مشکل کمبود فضاهای آموزشی که مسئله امروز شهر زنجان است اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز