با حضور مدیران استان و شهرستان،بخشداران و شهرداران:

برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی شبکه شهرهای خلاق در فرمانداری شهرستان زنجان

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۵:۱۲
کد خبر: ۹۳۷۲۶۶
برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی شبکه شهرهای خلاق در فرمانداری شهرستان زنجان
اولین جلسه شورای برنامه ریزی شبکه شهرهای خلاق شهرستان زنجان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،معاون اداره کل میراث فرهنگی،معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ،بخشداران و شهرداران به ریاست رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مریم رشتچی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار در این جلسه گفت:با توجه به اینکه این طرح یک برنامه ملی بوده و از طرف وزارتخانه ابلاغ گردیده و از طرفی مطمئنا بار مالی خواهد داشت لذا بخشداران و شهرداران محترم باید با صاحبان صنایع بزرگ جهت جذب حمایت مالی از طرح شهر خلاق رایزنی لازم را انجام دهند. معاون برنامه ریزی فرماندار شناخت و معرفی جاذبه های فرهنگی و هنری بخشها را یکی از مهمترین پتانسیلهایی دانست که باید توسط بخشداران و شهرداران تهیه و ارائه گردد.

فاطمه کرباسی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز اظهار داشت:این طرح سال 97 در اجلاس مدیران کل استانها توسط شخص وزیر مطرح گردیده و این طرح به عنوان یکی از راههای جذب حداکثری گردشگران داخلی و خارجی و استفاده از منابع غیر نفتی در آمد زا مورد توجه مسئولین است.

فرماندار زنجان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن کلیت طرح تصریح کرد: به جهت برداشتن قدمهای مثبت و اجرای بی نقص این طرح نیازمند پیگیری جدی از طرف سازمانهای متولی هستیم.

در این جلسه شهر ارمغانخانه از توابع بخش قره پشتلو به عنوان پایتخت تعزیه میدانی و همچنین بازیهای بومی محلی نیز به عنوان یکی از ظرفیتهای مهم این شهر در کنار تعزیه مطرح گردید.در پایان جلسه فرماندار زنجان از بخشداران و شهرداران خواست برای جلسه آتی ضمن ارزیابی کامل منطقه و پتانسیلهای موجود نسبت به معرفی ظرفیتها اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز