با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان:

آیین اختتامیه اولین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی استان زنجان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۶:۰۸
کد خبر: ۹۳۸۴۱۶
آیین اختتامیه اولین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی استان زنجان برگزار شد
مراسم اختتامیه اولین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی استان زنجان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره فرهنگی هنری و مدیران، مربیان و دانش آموزان حاضر در جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در این مراسم، با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران در اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی جهت برگزاری جشنواره، برعزم این معاونت برای گسترش فعالیت های تربیتی و فرهنگی در کانونها اشاره کرد.

وی برگزاری این جشنواره را در شناسایی و گسترش استعداد های دانش آموزی مهم دانست و گفت: باید از تمام ظرفیت ها در ترویج و گسترش تولیدات کانونهای فرهنگی تربیتی استفاده نماییم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان از تلاش های مدیران، مربیان و دانش آموزان حاضردرجشنواره تقدیرکرد.

درادامه مراسم قنبری رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، عملکرد اولین جشنواره دستاوردهای کانونهای استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش همکاران در به ثمر نشستن این برنامه مهم شایسته تقدیر بوده و باید با عزم جدی در توسعه همه جانبه کانونهای فرهنگی تربیتی استان تلاش کنیم .وی همچنین گزارشی از روند اجرای جشنواره ارائه نمود .

در پایان مراسم از مدیران، مربیان و دانش آموزان حاضر در جشنواره با اهدای لوح و تندیس یادبود، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شایان ذکر است جشنواره دستاوردهای کانونهای فرهنگی تربیتی استان با حضور 18 کانون فرهنگی تربیتی از تاریخ 18 لغایت 24 آذرماه در پنج بخش: کارگاهها، نمایشگاه، فروشگاه، انجمن ها، جنگ شبانه، تالار گفتگو و بخش جوانه ها در محل کانون فرهنگی تربیتی سهروردی زنجان برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز