معاون اقتصادی استاندار زنجان:

فعالیت گمرک، شاخصی برای معرفی وضعیت رونق اقتصادی است

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۷:۵۵
کد خبر: ۹۴۰۰۲۵
فعالیت گمرک، شاخصی برای معرفی وضعیت رونق اقتصادی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: برخی سازمان‌ها مانند گمرک نه تنها خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند بلکه شاخصی برای معرفی و نشان دادن وضعیت دیگر سازمان‌ها در کسب و کار و رونق اقتصادی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرامرز نیک‌سرشت در آیین تودیع و معارفه مدیران کل گمرک استان زنجان در بیان اهمیت این دستگاه، اظهار داشت: شعار گمرک در اقتصاد برتر دنیا مانند آمریکا «ورود و خروج تمام کالاها به‌اتفاق آزاد؛ به جز اسلحه، مواد مخدر و پول نقد» است که نشان می‌دهد گمرک، نبض اقتصادی آن کشور محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: قانون گمرک در کشوری مانند کانادا ۱۱۰ سال قوام داشته و بعد از آن تغییر یافته زیرا تکلیف همه در آن مشخص شده است.
نیک‌سرشت تصریح کرد: تغییرات خوبی در کشور اتفاق افتاده و تلاش‌ها در پی بالا آمدن سرعت و سلامت است.
وی تاکید کرد: سرعت و سلامت باید با هم پیش بروند و نباید همدیگر را با وقفه مواجه کنند.
معاون استاندار زنجان با بیان اینکه هر اتفاقی در کشور توسط نیروی انسان می‌افتد، گفت: نگاه، اعتقاد و باور تمام مدیران ثبت و ضبط شده و وجدان عمومی جامعه با ذکاوت و زیرکی آن را رصد می‌کند.
وی اظهار داشت: تصمیم مدیران در راس برای تغییر مدیرکل گمرک استان مبتنی بر منطق و استدلال بوده اما حضور نیافتن مدیرکل قبلی در این مراسم، نشان می‌دهد که نظر ایشان جلب نشده که به‌یقین مدیران از ایشان دلجویی می‌کنند.
نیک‌سرشت ابراز کرد: امیدواریم مسیر صعودی استان در رشد اقتصادی با جابه‌جایی‌ها ادامه داشته باشد.
در پایان این مراسم، میرهاشم سیداحمدی به عنوان سرپرست گمرک استان زنجان معرفی و از خدمات حمید احمدی مدیرکل قبلی این دستگاه تقدیر شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز