با حضور مسئولین و خانواده های ایثارگران:

کتاب آن سوی ماه در فرهنگسرای امام خمینی رونمایی شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۷:۰۴
کد خبر: ۹۴۰۹۱۰
کتاب آن سوی ماه در فرهنگسرای امام خمینی رونمایی شد
شاپور کاظمی معاون فرماندار شهرستان خرم دره: چاپ کتاب آن سوی ماه و سایر کتابهای مهری صادقی در جهت شناساندن سیره و منش شهدا به نسل جوان است و باید به خاطرات خانواده های شهدا گوش سپرد و یاد و خاطره شهدا و رشادتهای این عزیزان را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ثبت کرد تا انشاالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  ایرج داودبیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پژوهش اظهار داشت : کتاب   (پرواز با اباذر) زندگی نامه شهید اباذر فیروزی ، (پرواز از فاو) زندگی نامه شهید فرهنگ حاجیخانی ، (زخم ها )خاطرات  ذکر اله کشاورز افشار و (آن سوی ماه)مجموعه خاطرات همسران شهدا از تالیفات مهری صادقی می باشد. که امروز از کتاب آنسوی ماه رو نمایی خواهد شد.

حجه الاسلام سید علی حسینی امام جمعه شهرستان خرم دره  ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری  در خصوص شبیخون فرهنگی اظهار داشت :  تلاش  دشمن این است که  از طریق شبیخون های فرهنگی به باورها و اعتقادات  خانواده ها آسیب بزند،  خانواده ها باید هوشیار باشند و از این آسیب بخصوص آسیب های فضای مجازی پیشگیری کنند .وی در ادامه افزود کتاب آن سوی ماه کتاب بسیار ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  می باشد .

شاپور کاظمی معاون  فرماندار شهرستان خرم دره افزود : چاپ کتاب آن سوی ماه و سایر کتابهای مهری صادقی در جهت شناساندن سیره و منش شهدا به نسل جوان است و باید به خاطرات خانواده های شهدا گوش سپرد و یاد و خاطره شهدا و رشادتهای این عزیزان  را  در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ثبت کرد تا انشاالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

در ادامه برنامه  ضمن رونمایی از کتاب  آن سوی ماه از نویسنده کتاب  تجلیل بعمل آمد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز