رییس شورای اسلامی استان زنجان:

برگزاری کارگاه آموزشی برای اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرستان‌های استان زنجان

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۳:۰۲
کد خبر: ۹۴۲۳۷۵
برگزاری کارگاه آموزشی برای اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرستان‌های استان زنجان
سجاد خدایی، رییس شورای اسلامی استان زنجان: کارگاه آموزشی یک روزه با موضوعات برندینگ و تحولات اقتصادی، درآمدی بر قانون شهرداری و رویکردهای اجتماعی آن، تحلیلی از لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان و  به نقل از شورای شهر زنجان، سجاد خدایی، از برگزاری کارگاه آموزشی برای اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرستان‌های استان زنجان طی روز یکشنبه هشتم دی خبر داد.

وی اظهار کرد: کارگاه آموزشی یک روزه با موضوعات برندینگ و تحولات اقتصادی، درآمدی بر قانون شهرداری و رویکردهای اجتماعی آن، تحلیلی از لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار خواهد شد.

خدایی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی به منظور آموزش و آشنایی اعضای شوراها با وظایف خویش از طریق برگزاری دوره‌های کوتاه مدت کاربردی در قالب امکانات موجود کشور با همکاری وزارت کشور و سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اجرایی ذی ربط از مهمترین وظایف قانونی شورای عالی استان‌ها است.

وی با ابراز گلایه از نبود اعتبار کافی برای آموزش و انجام وظایف شوراها گفت: متاسفانه علی رغم اینکه آموزش از وظایف شورای فرادست است اما همواره در تخصیص اعتبار به این امر کم لطفی شده است.

رییس شورای اسلامی استان زنجان تصریح کرد: با اتکا به هم افزایی دفتر امور شهری استانداری، شهرداری و شورای شهر زنجان و برخی دستگاه‌های همراه، چندین دوره آموزشی برای اعضای شورای پنجم برگزار شده است اما برای تداوم و تقویت امر باید برای آموزش شوراها اعتبارات طبق تصریح قانونی به شورای فرادست تخصیص یابد.

خدایی، برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت قانون شوراها، اقتصاد مقاومتی، روابط عمومی و ارتباطات، آشنایی با وظایف کمیسیون ماده ۱۰۰ را از جمله اقدامات صورت گرفته توسط شورای استان و دفتر امور شهری برشمرد و بر لزوم تدوین تقویم آموزشی و تخصیص شناسه گواهینامه تاکید کرد.

وی فعالسازی اداره آموزش و پژوهش شورای عالی را در دوره مدیریت جدید نوید بخش اقداماتی شایسته برای شوراها برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز