مدیر کل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

تدوین سامانه ثبت الکترونیکی امور باشگاه ها

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۲:۵۶
کد خبر: ۹۴۲۷۹۵
تدوین سامانه ثبت الکترونیکی امور باشگاه ها
داوری با بیان اینکه داشتن نظم وانسجام و یک آمایش کلی از باشگاه ها در سراسر کشور امری ضروری و ارزشمند است تصریح کرد: داده های قوی و دقیق برنامه ریزی های استراتژیک را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ داوری مدیر کل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از تدوین سامانه ثبت الکترونیکی امور باشگاه ها در وزارت ورزش و جوانان خبر داد وافزود: بزودی این سامانه در سراسر کشور فعال و این طرح اجرایی خواهد شد.

مدیر کل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه داشتن نظم وانسجام و یک آمایش کلی از باشگاه ها در سراسر کشور امری ضروری و ارزشمند است تصریح کرد: داده های قوی و دقیق برنامه ریزی های استراتژیک را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه آیین نامه های تخصصی تاسیس باشگاه ها نیز تدوین شده و در حال ارسال به استان هاست اظهار داشت: هم اکنون برخی استان ها این آیین نامه را دریافت کرده اند و بزودی در سراسر کشور این دستورالعمل را خواهیم داشت.

داوری یکپارچه سازی در تمامی رشته ها را امری مهم دانست و افزود: تمامی کانون های والیبال و مدارس فوتبال نیز حتما باید به عنوان باشگاه ثبت شوند تا زیر مجموعه ی قوانین باشگاهی قرار گیرند.

مدیر کل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان همچنین از تاسیس خانه های ورزش کودکان در آینده ای نزدیک خبر دادو افزود: دستورالعمل تاسیس این خانه ها در دست تدوین است.

وی در مورد متراژ باشگاه ها نیز با بیان اینکه حداقل متراژ باشگاه ها نباید کمتر از ۱۵۰ متر باشد تصریح کرد: تنها در مواردی که متراژ تخصصی ذکر شده باشد می توان خلاف این قانون عمل کرد.

داوری در پایان از برگزاری همایش تندیس باشگاه داری در وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد: باشگاه های استان زنجان نیز جزو دریافت کنندگان این تندیس باشند.

گفتنی است: باشگاه اکسیر بانوان از زنجان در سال گذشته موفق به دریافت تندیس کشوری باشگاه داری در این همایش شد.

 

نظر شما