رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

دهیاران و شوراهای اسلامی روستا در صف اول تحقق توسعه پایدار روستاها هستند

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۰:۲۹
کد خبر: ۹۴۳۸۴۷
دهیاران و شوراهای اسلامی روستا در صف اول تحقق توسعه پایدار روستاها هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا در صف اول تحقق توسعه پایدار روستاها هستند و انتخابات با مشارکت تمامی اقشار با شکوه تر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه توجیهی روسای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران که در سالن زیتون جهاد کشاورزی زنجان برگزار شد گفت: دهیار و عضو شورا نقش مهمی در تحقق اهداف توسعه ای و مشارکتی در روستاها دارند و با توجه به نزدیکی انتخابات یازهمین دور مجلس شورای اسلامی شما بعنوان امنای مردم نقش مهمی در برگزاری باشکوه انتخابات دارید.
خدابخش مرادی نافچی با تأکید براینکه رویکرد ما خدمتگزاران برگزاری انتخابات محقق کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که همان رعایت حق الناس است افزود: قانون همه وظایف و اقدامات را برای مجریان انتخابات مشخص کرده است و رعایت اصل بیطرفی اولویت اصلی همه ماست که توجه به این اصل در روستاها باید با حساسیت بیشتری پیگیری شود.
رئیس ستاد انتخابات استان می گوید: فعالیت ستاد انتخابات استان از اردیبهشت امسال آغاز شده است و از آن تاریخ نقاط ضعف و قوت انتخابات دوره های گدشته شناسایی شده تا در دوم اسفند بتوانیم با ضریب امنیتی بالا و کمترین مشکلی انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی را برگزار کنیم.
او از دهیاران و روسای شوراهای اسلامی خواست تا عوامل اجرایی را در انتخابات یاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی داوطلبان و طرفداران آنها ، موارد را به ستادهای حوزه انتخابیه گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز