باحضور مدیران شهرستان و به ریاست فرماندار زنجان:

جلسه شورای اداری شهرستان زنجان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۴:۴۸
کد خبر: ۹۴۵۶۱۰
جلسه شورای اداری شهرستان زنجان برگزار شد
عسگری به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا شرایطی مهیا شود که انتخابات با حضور حداکثری مردم و با شکوه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرماندار زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: تا قبل از شروع موعد قانونی، هرگونه تبلیغات از سوی داوطلبان و یا هواداران آنان، تخلف محسوب می‌شود

عسگری در بخش دیگری ازسخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم تا شرایطی مهیا شود که انتخابات با حضور حداکثری مردم و با شکوه برگزار شود.

وی به ضرورت اعتماد سازی از طریق عملکرد درست در انجام وظایف انتخاباتی و رعایت اصل بی طرفی تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا احساس عمومی در جامعه این باشد که مسئولان با تمام وجود مشکلات را درک می کنند و برای رفع آن ها در تلاش هستند.

عسگری به نقش اطلاع رسانی درست در ایجاد امید در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: باید بتوانیم دستاوردها و محدودیت ها را به درستی تبیین کنیم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه دشمن از ظرفیت های رسانه ای برای ناامید کردن مردم استفاده می کند، گفت:حداقل کاری که باید در این شرایط انجام بدهیم این است که ما هم از تمام ظرفیت  ها در ارائه گزارش خدمات و پاسخگویی به دغدغه های مردم بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: اگر در جایی نقدی هم مطرح شد باید بتوانیم خیلی دقیق و کارشناسانه پاسخ دهیم و در جایی که اشتباهی شده باید شجاعانه اصلاح کنیم چرا که این ها مایه امید در جامعه می شود

فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات گفت‌: باید برای برگزاری انتخابات با شکوه و با نشاط آماده شد که بخشی از آن توسط دولت و بخشی توسط خود مردم و احزاب اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه دشمن از همه توان رسانه‌ای برای ایجاد بدبینی استفاده می‌کند، عنوان کرد: باید انتقادات منصفانه را پذیرفت و برای رفع آن تلاش کرد.

ادامه بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه انتخابات در حوزه انتخابی زنجان و طارم برگزار می‌شود، گفت: یک شعبه انتخاباتی اصلی و پنج شعبه فرعی در استان زنجان دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۱۹ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم دایر خواهد شد، افزود: از این تعداد ۲۶۵ شعبه در زنجان و ۵۴ شعبه در شهرستان طارم دایر می‌شود.

عسگری با اشاره به ادامه روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد: هر گونه تبلیغ پیش از زمان موعد مقرر تخلف بوده و رصد خواهد شد و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه مدیران و کارکنان دولت نیز توجه داشته باشند، تا از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی استفاده نکنند، گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز