فرمانده سپاه زنجان در مراسم جلیل و تکریم مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

سردار همیشه می‌گفت «از قافله شهدا عقب مانده ام»

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۷:۴۵:۰۱
کد خبر: ۹۴۶۲۹۴
سردار همیشه می‌گفت «از قافله شهدا عقب مانده ام»
سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مراسم تجلیل و تکریم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تسلیت شهادت «سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی» و تشکر از همه کسانی که در مراسم شرکت کرده اند به سخنرانی درباره شهید سلیمانی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مراسم تجلیل و تکریم مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از برپایی نماز ظهر در مسجد طه پردیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان و با حضور باشکوه خانواده بزرگ دانشگاه و با سخنرانی سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.

مراسم تجلیل و تکریم مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد طه پردیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری، دانشجویان،  اساتید، معاونان دانشگاه و با سخنرانی سردار کرمی برگزار شد.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مراسم تجلیل و تکریم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تسلیت شهادت «سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی» و تشکر از همه کسانی که در مراسم شرکت کرده اند به سخنرانی درباره شهید سلیمانی پرداخت.

فرمانده سپاه زنجان در توصیف ویژگی های این شهید گفت: «سخن گفتن از سردار سلیمانی مانند این است که از یک اقیانوس در یک ظرف کوچک آب برداریم و ما قادر نیستیم از این سردار صحبت کنیم. حاج قاسم، از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان، که همیشه در سخت ترین عملیات ها خط شکن بود و هیچ کدام از خطوط دفاعی و دشمن در مقابل سردار نمی‌توانست مقاومت کند.»

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز