استاندار زنجان:

دهه فجر امسال با شکوهتر از سالهای گذشته خواهد بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۷:۲۶
کد خبر: ۹۴۶۶۲۴
دهه فجر امسال با شکوهتر از سالهای گذشته خواهد بود
استاندار زنجان گفت: به واسطه این خونها وحدت مثال زدنی در کشور حاکم شده است و همه خواهند دید دهه فجر امسال و به تبع آن راهپیمایی 22 بهمن با شکوهتر از سالهای گذشته خواهد بود و ما هم باید تلاش کنیم برنامه ها به گونه ای طراحی و اجرا شود که منجر به تقویت وحدت و اتحاد بیش از پیش همه گروهها شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر، ضمن تسلیت شهادت شهدای مقاومت و نگین آنها سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: معاندان دیدند که مردم چگونه از فرزندانشان استقبال کردند و پیام این حضور در تشییع شهدا به معنی پشتیبانی از ولایت فقیه و ادامه راه شهدا است.
وی با قدردانی از حضور مردم استان زنجان در برنامه های گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید هادی طارمی تأکید کرد: این خونها بر زمین نمی ماند و آمریکا و ازناب منطقه ای او تقاص سختی را پس خواهند کرد.
مقام عالی استان از اعضاء ستاد خواست برای اجرای هرچه بهتر برنامه های دهه فجر با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ارتباط باشند و تا یک هفته آینده طرحهای نو و فراگیر خود را به تفکیک برای اجراء در دهه فجر اعلام کنند.
فتح الله حقیقی همچنین از مدیران خواست، برای بیان دستاوردهای سالهای گذشته و خدمات ارائه شده با رسانه ملی و خبرنگاران نشست هایی داشته باشند و با حضور در مساجد ضمن دیدار چهره به چهره با مردم به سئوالات و درخواستهای آنها پاسخ دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز