مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

۱۶۶۴۰ زنجانی از آموزش های هلال احمر بهره مند شدند

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۹:۲۱
کد خبر: ۹۴۶۶۲۵
۱۶۶۴۰ زنجانی از آموزش های هلال احمر بهره مند شدند
شهرام میرزایی اظهار کرد: برای 16 هزار و 640 نفر در سطح استان ارائه دوره آموزشی کمک های اولیه 22 ساعت و آمادگی در برابر مخاطرات نیز هشت ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  شهرام میرزایی اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر محسوب می شود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم.

وی تاکید کرد: در 9 ماهه گذشته از سالجاری660 دوره آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای 16 هزار و 640 نفر در سطح استان ارائه دوره آموزشی کمک های اولیه 22 ساعت و آمادگی در برابر مخاطرات نیز هشت ارائه شده است.
میرزایی خاطرنشان کرد: ارائه این آموزش ها در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه های اجرایی، سربازان ارتش، در مساجد، مدارس، دانشگاه ها ارائه شده است.
وی با تاکید بر اینکه برای همه این فراگیران در این دوره های آموزشی گواهینامه ارائه شده است، یادآوری کرد: این آموزش ها در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرمدره، ایجرود و ماهنشان محقق شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چند وظیفه در قانون مدیریت بحران و قانون پنج ساله برنامه توسعه اقتصادی کشور به هلال احمر محول شده که یکی از این وظایف تاکید به نقش هلال احمر در مقوله ارائه آموزش های همگانی به هموطنان است.
میرزایی خاطرنشان کرد: آموزش های امدادی هلال احمر در سطح استان زنجان در مناطق شهری و روستایی و در سطح مدارس، مساجد و دانشگاه ها و ادارات تداوم خواهد داشت.
وی با بیان اینکه مردم باید آموزش ها را جدی بگیرند، افزود: شهروندان علاقه‌مند به فراگیری آموزش های هلال احمر با مراجعه به شعب هلال احمر در سطح استان زنجان، ثبت نام خود را قطعی کنند تا نسبت به ارائه آموزش مقدماتی برای آنها برنامه ریزی شود و حتی افراد می توانند دوره های تخصصی را نیز سپری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز