اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان:

خط قرمز ما مدیران تلاشگر و زحمتکش مدارس هستند

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۸:۲۸
کد خبر: ۹۴۷۷۰۱
خط قرمز ما مدیران تلاشگر و زحمتکش مدارس هستند
مواردی که از طرف ناحیه به اداره کل ارسال شده، در هیأت تخلفات اداره کل مورد بررسی و رسیدگی قرار دارد و حسب مراحل قانونی بایستی فرایند قانونی خود را طی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در پی اعتراضات برخی از اعضاء انجمن اولیاء و مدرسه آموزشگاهی در زنجان و رسانه ای نمودن آن،  اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اقدام به ارائه جوابیه ای در راستای تنویر افکار عمومی نموده است که جهت آگاهی جامعه و عزیزان آن انجمن و روشن شدن روند بررسی اعتراضات، تقدیم می گردد:

خط قرمز ما مدیران تلاشگر و زحمتکش مدارس هستند.

1_آموزش و پرورش خود را ملزم به پاسخگویی به تمام دغدغه مندان تعلیم و تربیت اعم از مدیران مدارس، معلمان، اولیا و دانش آموزان می داند و همت این اداره کل، بر امیدآفرینی و اصلاح امور است اگرچه برخی از موارد پاسخگویی ممکن است مستلزم صرف زمان برمبنای فرایندهای  قانونی  باشند.

2_با توجه به اینکه در چند مورد عدم پاسخگویی مدیران آموزش و پرورش مطرح گردیده، این توضیح ضروری است که از شروع درخواستهای رسیدگی به موضوع  مدرسه مربوطه ، کارشناسان ناحیه و استان با جدیت اقدام به حضور در مدرسه و بررسی و گزارش وقایع مربوطه و ارسال آن موارد و مستندات به اداره کل نموده اند همچنانکه در متن خبر نیز این موارد درج شده است.

3_مواردی که از طرف ناحیه به اداره کل ارسال شده، در هیأت تخلفات اداره کل مورد بررسی و رسیدگی قرار دارد و حسب مراحل قانونی بایستی فرایند قانونی خود را طی کند.

4_در خصوص فعالیت حسابداران اداری در مدارس، قانونا این موارد تخلف محسوب می شود و چنانچه مواردی گزارش شود پیگرد قانونی را خواهد داشت.

5_در برخی موارد اولیای محترم یا خبرنگاران عزیز متقاضی رسیدگی فوری به گزارشات و اعلام نتایج فوری هستند، ولی فرایند رسیدگی به گزارشات واصله نمی تواند از مجرای قانونی و منطقی خارج شود و بایستی اسناد و مدارک و مستندات بصورت جزئی مورد بررسی قرار گیرد.

6_با عنایت به تلاش ها و زحمات مدیران و معلمان خدوم در مدارس، معتقدیم مدیران زحمتکش و صادق ما همچنان مورد حمایت قانونی بوده ودر برابر بی انصافی ها، خط قرمز محسوب می شوند و اگر چنانچه موردی از قانون شکنی از فعالیت مدیران گزارش شود، از طریق قوانین و مقررات ساری و جاری پیگیری خواهد شد.

       (اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان)

 

 

نظر شما