استاندار زنجان خواستار شد؛

مصوبات شورای برنامه ریزی استان باید در کمترین زمان پی گیری و اجرا شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۵:۵۲
کد خبر: ۹۴۸۷۷۳
مصوبات شورای برنامه ریزی استان باید در کمترین زمان پی گیری و اجرا شود
استاندار زنجان تأخیر در اجرای مصوبات شورا را غیر قابل قبول دانست و از مدیران خواست تا یک هفته آینده موارد مطرح شده در جلسات گذشته را نهایی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی استان، یکی از اقدامات خوب شورای برنامه ریزی را ایجاد کارگروه مولد سازی عنوان کرد و افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی از طرف استانداری به همراه مدیران دستگاهها موظفند فضاهای مازاد را شناسایی کنند تا اداراتی که به لحاظ فضا و محیط، کم برخوردار هستند با توافق یکدیگر به سروسامان مناسبی برسند.
وی تاکید کرد: مدیران در سازمان و دستگاه تحت مدیریت خود، اگر فضای مازاد و بلا استفاده ای دارند آنها را ر اسرع وقت تعیین تکلیف کنند.
استاندار زنجان همچنین تصریح کرد: شورای برنامه ریزی براساس وظایف 9 گانه خود ضمن گزارش عملکرد سال 98 ، مهمترین برنامه های سال آینده را احصاء و به اطلاع عموم برساند.
یکی از موارد مطرح شد در جلسه امروز، نبود فضای مناسب برای دبیرستان شبانه روزی عفت گرماب بود که استاندار در این زمینه گفت: به احترام دانش آموزان شخصا از محل بازدید و دستورات لازم برای افزایش فضای لازم به مدرسه را صادر خواهد کرد.

 

نظر شما