رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان :

لزوم تعیین تعرفه آب ، برق و گاز صنوف تولیدی همانند واحدهای تولیدی استان زنجان

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۳:۴۹
کد خبر: ۹۴۹۳۷۵
لزوم تعیین تعرفه آب ، برق و گاز صنوف تولیدی همانند واحدهای تولیدی استان زنجان
مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان باید تعرفه آب ، برق و گاز صنوف تولیدی همانند واحدهای تولیدی استان زنجان محاسبه و تعیین گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ «واحد خبر روابط عمومی سازمان»مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در شصت و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در اتاق اصناف برگزار گردید ، با بیان مطلب فوق افزود : در راستای حمایت از صنوف تولیدی باید تدابیری اتخاذ گردد که تعرفه آب ، برق و گاز صنوف تولیدی همانند واحدهای تولیدی استان زنجان محاسبه و تعیین گردد.

وی در خصوص نحوه تعیین مالیات برای اقلام با نرخ مصوب اظهار داشت: مالیات محاسبه شده برای اقلام با نرخ مصوب باید بر اساس نرخ تعیین شده محاسبه گردد و بر اساس قیمت مصوب در ستاد تنظیم بازار استان مالیات محاسبه و تعیین شود.

فغفوری یادآور شد : تنها مرجع نظارت و قیمت گذاری بر کالا و خدمات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان می باشد و قیمت اقلام در کمیته قیمت گذاری تعیین و اجرا می گردد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در ادامه تصریح کرد : کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون به طور تخصصی و جداگانه در حوزه های میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و معدن برگزار گردیده و مسائل مربوط به واحدهای تولید ، توزیعی و خدماتی را در این حوزه ها بررسی و مشکلات مربوطه را مرتفع ساخته است.

وی یادآور شد : در این جلسه نیز به صورت اختصاصی به مسائل مربوط به صنوف با محوریت رفع مشکلات مربوط به تامین اجتماعی و امور مالیاتی پرداخته شد.

فغفوری عنوان کرد : در سال 98 تاکنون 862 مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصویب شده که 652 مصوبه اجرایی و 204 مصوبه در حال پیگیری است که این امر حاکی از تحقق 72 درصد مصوبات این جلسه می باشد.

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز