معاون عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد؛

کیفی‌سازی فعالیت‌ها، جهت‌گیری ستاد خدمات سفر زنجان برای مسافران

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۰:۴۱
کد خبر: ۹۴۹۷۸۴
کیفی‌سازی فعالیت‌ها، جهت‌گیری ستاد خدمات سفر زنجان برای مسافران
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در برنامه‌هایی که دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر برای ایام نوروز تدارک می بینند باید یک گام نسبت به سال‌های گذشته از جهت ارتقای کیفیت خدمات و مزیت‌ها رو به جلو باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهرداد سلطانی روز یکشنبه در ستاد خدمات سفر استان به ضرورت خود ارزیابی دستگاه های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر اشاره کرد و افزود: خودارزیابی های مبتنی بر دریافت بازخوردها از شهروندان و نتایج بازرسی های ارگان های نظارتی می تواند زمینه های مناسبی را برای بهبود اقدامات و خدمات در آینده فراهم کند.

وی با بیان اینکه میزان سفرها در کشور به ویژه ایام نوروز رو به افزایش است، اظهار داشت: از هم اکنون باید فعالیت ها برای رفع کاستی ها و مشکلات در حوزه خدمات رسانی به گردشگران و مسافران در دستور کار قرار داده شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه از جهت زیرساخت ها و مراکز خدمات بین راهی کمبودهایی در این استان نسبت به مسیرهای منتهی به پایتخت وجود دارد، گفت: علت این موضوع، برخی کم کاری ها و نیز عدم سرمایه گذاری است که البته با اقدامات و طرح هایی که در دست اجرا است، بخشی از این کاستی ها در آینده نزدیک رفع خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز