با حضور زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش و در مراسم تجلیل از فعالین برتر شوراهای آموزش و پرورش:

از رضا عسگری فرماندار زنجان تجلیل شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۱:۱۲
کد خبر: ۹۵۱۰۴۳
از رضا عسگری فرماندار زنجان تجلیل شد
فتح الله حقیقی در جلسه تقدیر از شوراهای برتر آموزش و پرورش که زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشت، با اشاره به رتبه های کنکور دانش آموزان زنجانی افزود: رتبه کنکور در استان زنجان از 24 به 16 کاهش یافته است که البته ما به این جایگاه نیز راضی نیستیم و برنامه هایی با آموزش و پرورش برای بهبود نتایج سال آینده دانش آموزان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان را که از مقطع کارشناسی تا دکترا دانشجو جذب می کند، یکی از مراکز مهم علمی کشور دانست و تأکید کرد: در زمینه آی تی نیز جوانان زنجانی ظرفیت بسیار بالایی دارند و همه اینها بیانگر آن است که استان زنجان در زمینه های علمی و فرهنگی صاحب سبک و جایگاه است.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان همچنین با قدردانی از تلاش و همت معلمان در راه تعلیم وتربیت دانش آموزان افزود: مدیران استان نیز به دانش آموزان و جوانان اهمیت می دهند بطوریکه یک درصد اعتبارات تملک دارایی و بیست و هفت صدم درصد ارزش افزوده بطور کامل به امور ورزش و جوانان اختصاص می یابد.
استاندار زنجان معتقد است بواسطه تربیت صحیح خانواده ها و آموزش معلمان است که استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریا دل لقب گرفته است و مردم این استان مردمانی مهربان و لایق خدمت بیش از پیش هستند.

در پایان این مراسم از رضا عسگری فرماندار زنجان به عنوان فعال شورای آموزش و پرورش شهرستان و برخی مدیران استان تجلیل شد.

 

نظر شما