استاندار زنجان:

بخش خصوصی در ایجاد آرامش و کمک به دولت نقش مهمی داشته است

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۸:۴۷
کد خبر: ۹۵۱۴۳۳
بخش خصوصی در ایجاد آرامش و کمک به دولت نقش مهمی داشته است
استاندار زنجان به نقش مهم و موثر بخش خصوصی در ایجاد آرامش جامعه اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان و فعالین بخش خصوصی در تامین آرامش جامعه، کمک‌کار دولت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح اله حقیقی در شصت و چهارمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و معاون وی برگزار شد، اظهار کرد: مدیران از اختیارات خود برای حل و فصل مشکلات حوزه تولید و تولید کننده استفاده کنند.
وی با قدردانی از همت صاحبان صنایع و فعالین بخش خصوصی در استان برای فعال نگه‌داشتن چرخ‌های تولید گفت: با تمام مشکلاتی اقتصادی که در کشور وجود دارد حجم سرمایه گذاری امسال در استان زنجان به 2هزارو500 میلیارد تومان رسیده است.
مقام عالی استان ادامه داد: سعی کردیم جلسات کارگروه رفع موانع تولید در جوار واحدهای تولیدی باشد و از نزدیک با مشکلات این واحدها آشنا شویم.
وی افزود: یکی از مشکلات مهم و دغدغه اصلی تولید کنندگان استان، بحث مالیات است لذا برای بررسی و رفع این مسائل از رئیس سازمان امور مالیاتی کشور دعوت کردیم تا با حضور در زنجان دستورات لازم را برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی صادر نماید.
استاندار زنجان با بیان اینکه به همت مدیران و صداقت بخش خصوصی و صاحبان تولید در نزدیک به دو سال گذشته هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده است، از مدیران بخش دولتی خواست تا از اختیارات خود برای رفع مشکل تولید و صاحبان صنایع استفاده کنند.
در این جلسه رئیس سازمان امور مالیاتی کشور نیز ضمن قدردانی از نحوه بیان دقیق و کارشناسی شده مشکلات مالیاتی استان، قول داد همه موارد مطرح شده در این جلسه را بررسی نموده و کمیته ای سه نفره برای بررسی میدانی و حل مسائل و مشکلات مالیاتی استان طی هفته آینده به زنجان اعزام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز