کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان اظهار داشت:

شب برفی در شب شنبه برای زنجانی ها

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۷:۰۸
کد خبر: ۹۵۱۸۶۹
شب برفی در شب شنبه برای زنجانی ها
حسین سلطانی کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دما از روز دوشنبه روند کاهشی به خود خواهد گرفت و با افت دما، هوای سرد و شرایط یخبندان در این استان حاکم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حسین سلطانیکارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان  روز شنبه با بیان اینکه تا عصر امروز هوای ابری و بارش پراکنده برف برای استان پیش بینی می‌شود، افزود: سامانه بارشی از روز جمعه وارد منطقه و استان زنجان شده است و تا صبح امروز /شنبه ۲۸ دی ماه/ در اغلب مناطق زنجان شاهد ریزش برف و وقوع کولاک بودیم.

 

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش با هفت میلیمتر از شهرستان خرمدره گزارش شد، اظهار داشت: این سامانه بارشی، فردا /یکشنبه ۲۹ دی ماه/ نیز در این استان فعال خواهد بود و از هموطنان انتظار می رود از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند.  

حسین سلطانی کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دما از روز دوشنبه روند کاهشی به خود خواهد گرفت و با افت دما، هوای سرد و شرایط یخبندان در این استان حاکم خواهد شد. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته طارم با دمای هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و زنجان با ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه این استان گزارش شد.

سلطانی به میزان دما مراکز شهری استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: طی مدت یاد شده حداقل و حداکثر دمای زنجان ۲- و ۱، ابهر و خرمدره ۱- و ۱، قیدار ۲ و صفر، ماهنشان صفر و ۵ و آببر مرکز شهرستان طارم نیز ۵ و ۸ درجه سانتیگراد گزارش شد.

وی میزان دمای فعلی شهر زنجان را ۱- درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر محسوس ندارد.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقرند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز