استاندار زنجان خبر داد؛

تجلیل از قهرمانان ورزشی و مدال‌آوران استان

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۶:۱۲
کد خبر: ۹۵۳۱۵۵
تجلیل از قهرمانان ورزشی و مدال‌آوران استان
استاندار زنجان خبر داد: بزودی از قهرمانان ورزشی و مدال‌آوران استان تجلیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در دیدار صمیمی با جمعی از ورزشکاران قهرمان استان زنجان اظهار کرد: اعتقاد دارم هر چقدر روی جوانان سرمایه گذاری کنیم به همان اندازه ضریب اطمینان جامعه افزایش می یابد و شادی و حرکت به سوی توسعه در جامعه جاری می شود.
وی به پاداش و پرداخت حقوق ماهیانه ۵ میلیون تومانی وزارت ورزش و جوانان به مدال آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو اشاره کرد و افزود: ورزشکاران باید اخلاق و منش پهلوانی را سرلوحه ی کار خود قرار داده و از وابستگی به هر جناح و گروه سیاسی و غیر سیاسی به شدت بپرهیزند چرا که قهرمانی و ماندگاری نام و یاد آنها در دل مردم و عزت و بزرگی آنها در دوری از تعلقات و وابستگی هاست.
مقام عالی استان همچنین با بیان اینکه رسیدن به جایگاه قهرمانی مراحل و سختی‌های زیادی در پی دارد و بسیاری از امور عادی زندگی شخص را تحت تاثیر قرار می دهد، تصریح کرد: حفظ و نگهداری این جایگاه و منزلت در دیدگاه و منظر اجتماعی بسیار مهم تر از کسب این رتبه و مقام است و ورزشکاران و قهرمانان در این راه نباید فریب جریان های مختلف را بخورند.
استاندار زنجان با اشاره به امتیازات ویژه قانون در حوزه ورزش یادآور شد: قانون ۱ درصد اعتبارات دستگاه ها را به ورزش اختصاص داده که اگر به طور کامل اجرایی شود دستاورد بسیار ارزشمندی برای ورزش و جوانان خواهد بود و زمینه‌ساز پیشرفت بیشتر می شود و استان زنجان نیز در این مورد بسیار جدی عمل کرده و مطالبه این مهم از دستگاه ها انجام شده است.
حقیقی با بیان اینکه افتتاح پروژه های ورزشی را به طور ویژه دنبال می کند و در این زمینه اولویت با پروژه های نیمه‌تمام خواهد بود، ادامه داد: در بحث اشتغال قهرمانان ورزشی نیز پیگیری ها در حال انجام است.
وی در بخش دیگری از این دیدار با تاکید بر شان و منزلت بالای جوانان در جامعه، از اجرای طرح پوشش حمایت های تحصیلی و آموزشی پیش از کنکور برای دانش آموزان روستایی در مدارس شبانه روزی خبر داد و افزود: باید تمامی جوانان حتی در دورترین روستاها از فرصت آموزشی برابر برای تحصیل و قبولی در دانشگاه های مطرح کشور برخوردار شوند و بتوانند رتبه های عالی کسب کنند.
استاندار زنجان تشکیل مجمع مشورتی جوانان با انتخاب ۱۷ جوان را یکی دیگر از فرصت‌های ایجاد شده برای حضور جوانان در جایگاه های حساس و اطلاع از امور مهم استان برشمرد و گفت: حضور جوانان در جلسات مهم استان و استفاده از نظرات مشورتی آن ها می تواند در تصمیم گیری های مدیران بسیار مفید شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز