در واپسین روزهای دی ماه ۹۸ اتفاق افتاد؛

جمشید عطایی، بزرگ خاندان مطبوعات استان زنجان درگذشت

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۸:۱۹
کد خبر: ۹۵۳۸۱۷
جمشید عطایی، بزرگ خاندان مطبوعات استان زنجان درگذشت
خبرگزاری برنا در استان زنجان فقدان این پیشکسوت مطبوعات و رسانه را به خانواده گرامی ایشان و جامعه رسانه استان تسلیت عرض می نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مرحوم جمشید عطایی، پیشکسوت عرصه خبر و رسانه، روز یکشنبه ۲۹ دی ماه دار فانی را وداع گفت.

وی متولد ۱۳۰۶ بود و از سال ۱۳۲۷ به استخدام روزنامه اطلاعات درآمد و با عشق و علاقه فراوان در عرصه رسانه و خبر فعالیت خود را  ادامه داد.

مرحوم عطایی در طی فعالیت رسانه‌ای خود، سرپرستی روزنامه اطلاعات در استان های گیلان، مازندران، کرمانشاه و زنجان را عهده دار بود و تا چند ماه اخیر نیز سرپرست روزنامه جام جم در این استان بود.

عطایی که متولد ارومیه و بزرگ شده تهران بود در دوران جوانی، دانشجوی رشته علوم قضایی دانشگاه تهران بود اما بنا به دلایلی ادامه تحصیل نداده و به دلیل علاقه به نوشتن مطلب به عرصه رسانه وارد شده و فعالیت خود در روزنامه اطلاعات را آغاز کرده بود.

یاد و خاطره این پیر و بزرگ خاندان مطبوعات و رسانه استان زنجان را گرامی می داریم و برای خانواده مطبوعاتی ایشان آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم با ادامه راه ایشان راهش را پر رهرو نگهدارند.

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز