معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت آماده‌باش دستگاه‌ها در پی ورود توده هوای سرد به استان زنجان

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۶:۳۰
کد خبر: ۹۵۸۱۴۰
ضرورت آماده‌باش دستگاه‌ها در پی ورود توده هوای سرد به استان زنجان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و ورود توده هوای سرد در استان، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش کامل قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهرداد سلطانی در جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران استان زنجان، اظهار کرد: فلسفه تشکیل جلسه فوق‌العاده، نفوذ توده هوای سرد به استان زنجان است که با توجه به این هشدار، آمادگی لازم صورت گیرد، همچنین باید همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان حضور داشته باشند.
وی بر ضرورت افزایش سطح آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه در استان تاکید کرد و ادامه داد: اماکن موقت اسکان به منظور خدمات‌رسانی در برف و کولاک درحال آماده‌باش کامل قرار گیرند و مورد توجه کافی باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه تا امروز در هیچ یک از بخش‌ها با بحران مواجه نیستیم، تصریح کرد: برگزاری این جلسات برای پیشگیری از بحران‌های احتمالی است.
سلطانی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به منظور صرفه‌جویی و نیز آمادگی در مقابل حوادث باید به صورت جدی‌تر در دستورکار قرار گیرد تا موثر واقع شود.
وی خاطرنشان کرد: در مواجهه با افت فشار گاز بر اساس ترتیب اولویت و پروتکل اجرا خواهد شد و تصمیمات لازم متناسب با دستورالعمل اخذ و اجرا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز