استاندار زنجان تاکید کرد؛

توجه به تامین پارکینگ و رفع ترافیک مرکز شهر در اجرای طرح سبزه‌میدان

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۵:۰۹
کد خبر: ۹۵۸۹۲۰
توجه به تامین پارکینگ و رفع ترافیک مرکز شهر در اجرای طرح سبزه‌میدان
استاندار زنجان گفت: یکی از تاکیدات مهم در اجرای پروژه سبزه‌میدان شهر زنجان، توجه به تامین پارکینگ های مناسب و اجرای طرح ترافیک در مرکز شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت شهری با اشاره به ضرورت جلب همکاری بازاریان و کسبه در اجرای طرح سبزه‌میدان، اظهار کرد: در اجرای این پروژه باید به قول‌هایی که داده‌ایم عمل کرده و شهروندان و کسبه نیز در جریان امور قرار گیرند.

وی تصریح کرد: نمایندگان بازاریان و کسبه باید در جلسات تصمیم‌گیری حضور داشته و بدانند که قرار است چه کارهایی انجام شود.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در اجرای طرح سبزه‌میدان مشکلی نداریم و باید از نظرات کسبه استفاده شود، افزود: برای همه کارهای مرتبط با طرح باید زمان‌بندی اعلام شود و براساس آن کارها را پیش ببرید.
استاندار زنجان ادامه داد: زمین‌های واقع در محل باید شناسایی و تملک شده و پارکینگ‌هایی با حضور بخش خصوصی احداث شود. به این نکته توجه شود که احداث پارکینگ باید در حین اجرای پروژه بصورت همزمان پیگیری و اجرا شود.
حقیقی بحث ترافیک را مسئله مهم دیگر در اجرای پروژه سبزه‌میدان عنوان کرد و گفت: باید از همکنون به فکر رفع ترافیک آن منطقه با مشارکت بازاریان باشیم. زیرا ساختار شهر زنجان به گونه‌ای است که حجم بالایی خودرو وارد مرکز شهر می‌شود و باید از الان برای رفع این مشکل تدبیری اندیشید.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز