رئیس فدراسیون کبدی در مجمع انتخاباتی استان زنجان:

میزبانی مسابقات جهانی کبدی در کیش به جهان ثابت کرد که ایران کشوری امن است، مدبرانه عمل می کند و موفق می شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۰:۰۳
کد خبر: ۹۵۸۹۲۶
میزبانی مسابقات جهانی کبدی در کیش به جهان ثابت کرد که ایران کشوری امن است، مدبرانه عمل می کند و موفق می شود
امروز در دنیا سرمایه اصلی کشورهای پیشرفته منابع انسانی متخصص است و فدراسیون کبدی نیز در این مسیر حرکت می کند و در این راستا باید برخی کمیته ها و آیین نامه ها بازنگری شود و گام هایی در این عرصه برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در مجمع انتخاباتی استان زنجان گفت :موفقیت ها هرگز بدون مشارکت همکاری وهمدلی بدست نمی آید، تلاش ها در جای جای کشور این موفقیت ها را رقم می زند.

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در مجمع انتخاباتی استان زنجان گفت: میزبانی مسابقات جهانی کبدی در کیش به جهان ثابت کرد که ایران کشوری امن است، مدبرانه عمل می کند و موفق می شود.

وی افزود: موفقیت ها هرگز بدون مشارکت، همکاری وهمدلی بدست نمی آید، تلاش ها در جای جای کشور این موفقیت ها را رقم می زند. برای در سطح جهانی ماندن باید زیرساخت های بهتری را بوجود آورد و فدراسیون کبدی براساس استراتژی و راهبردی چهار ساله پیش می رود. باید در راستای رسیدن به برند سازی فدراسیون تلاش بسیاری کرد و الان در اول راهیم و باید با مدیریت مشارکتی به موفقیت رسید 

 رئیس فدراسیون کبدی افزود: امروز در دنیا سرمایه اصلی کشورهای پیشرفته منابع انسانی متخصص است  و فدراسیون کبدی نیز در این مسیر حرکت می کند و در این راستا باید برخی کمیته ها و آیین نامه ها بازنگری شود و گام هایی در این عرصه برداشته شده است. 

در طول یک سال ۵۰۰ میلیون جذب اسپانسر داشتیم که برابر با ۵ میلیارد در برخی رشته هاست . نگاه ما مردمی و جنس ما جهادی است و مسائل را با مشارکت حل می کنیم. برای اینکه داوران قوی داشته باشیم باید دوره های آموزشی و توجیهی بیشتری برگزار کنیم مربیان در استانها اگر تقویت شوند کار در تیمهای ملی ساده تر خواهد شد.

657

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز