ایجرود در مسیر توسعه؛

با حضور استاندار زنجان ۷۱ طرح عمرانی در ایجرود افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۷:۵۹
کد خبر: ۹۵۸۹۳۶
با حضور استاندار زنجان ۷۱ طرح عمرانی در ایجرود افتتاح شد
استاندار زنجان در سومین روز از دهه مبارک فجر با افتتاح 71 طرح عمرانی در شهرستان ایجرود گفت: اولویت در توسعه توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ صبح امروز با حضور استاندار زنجان 71 طرح عمرانی با حجم سرمایه گذاری 467 میلیارد ریال در شهرستان ایجرود به بهره برداری رسید.
از طرحهای مهم عمرانی افتتاح گازرسانی به 5 روستای شهرستان ایجرود بود که با این اقدام 690 روستای استان معادل 88 درصد آن از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
همچنین با حضور فتح الله حقیقی 98 طرح اقتصادی هم با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال و اشتغالزایی 240 نفر در شهرستان ایجرود مورد بهره برداری قرار گرفت.
استاندار زنجان در این سفر همچنین با خانواده شهید عین الله جوادی و برخی خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شهرستان دیدار کرد.
فتح الله حقیقی در پایان در برنامه جشن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.
فتح الله حقیقی در این دیدار به توسعه روستاها در دولت یازدهم و دوازدهم اشاره کرد و گفت: سال گذشته و امسال اعتبارات بسیار خوبی برای ایجاد شغل پایدار در روستاهای استان زنجان تزریق شده است.
او همچنین از آماده شدن نقشه راه عملیاتی توسعه ایجرود خبر داد و گفت: برای اجرای این نقشه راه، لازم در تخصیص اعتبارها نگاه ویژه ای به شهرستان ایجرود شود.
وی افزود: طی ۲ سال آینده باید خروجی اجرای نقشه عملیاتی توسعه ایجرود به ثمر بنشیند و آثار آن دیده شود.
قرار گرفتن شهرستان ایجرود در فهرست ۳۱ شهرستان کم برخوردار کشور، مسئولان و مدیران استان زنجان را بر آن داشت تا با اتخاذ تدابیر و تعریف نقشه عملیاتی، به روند توسعه این شهرستان شتاب دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز