استاندار زنجان:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت مردم در انتخابات سبب ارتقای وحدت می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۵:۰۳
کد خبر: ۹۶۱۷۷۳
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت مردم در انتخابات سبب ارتقای وحدت می‌شود
استاندار زنجان گفت: ملت بزرگ ایران همواره در صحنه های پس از انقلاب با صلابت در میدان حاضر بودند و اجازه طمع به دشمن را نداده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی که پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان سخن می گفت: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب و امام شهدا تاکید کرد: ۴۱ سال است برای صلح و بسط عدالت در دنیا انقلاب کرده‌ایم و اجازه تفرقه افکنی و نامید کردن مردم از نظام اسلامی را به دشمنان قسم خورده انقلاب نخواهیم داد.

او فرا رسیدن اربعین سید شهدای مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش را گرامیداشت و افزود: تقارن چهلمین روز شهادت این مجاهدان بزرگ با 22 بهمن یک پیام دارد و آن هم اینست که ما باید ادامه دهنده راه شهیدانی باشیم که شب و روز برای امنیت کشور تلاش کردند و اجازه ندادند نامردان عالم در راس آن آمریکای خبیث گوشه چشمی به ایران عزیز داشته باشد.

استاندار زنجان از مردم انقلابی و ولایتمدار استان زنجان خواست با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات سرنوشت ساز دوم اسفند بار دیگر ضمن بیعت با امام راحل و شهدا به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گویند چرا که این حضور نظام را از گزند حوادث بیمه خواهد کرد.

مقام عالی اجرایی استان زنجان با اشاره به طرح معامله قرن از سوی رییس جمهوری آمریکا، گفت: بیت‌المقدس، طبق مصوبات بین‌المللی، متعلق به مردم فلسطین است ضمن اینکه نمی‌شود یک مکان مقدس را به افراد کثیف واگذار کرد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد یکساله در استان، گفت: به همت مدیران و همراهی و همدلی مردم در این مدت، تلاش بر رونق تولید، توسعه اقتصادی استان و ایجاد اشتغال بوده و ضمن جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی، شماری از واحدهای تعطیل نیز به چرخه تولید بازگشته‌اند.

وی افزود: دستاوردهای زیادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات، بهداشت و آموزش حاصل شده ولی باید تلاشمان را بیش از اینها کنیم چرا که اعتقا داریم مردم استان زنجان لایق بهترین و بالاترین خدمات هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز