معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان :

اجرای طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۴:۵۴
کد خبر: ۹۶۲۲۴۴
اجرای طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان
طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان از 5 اسفند ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اسماعیل مسلمی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : این طرح شامل دو بخش کالا و خدمات می باشد که بخش کالاها نیز به دو بخش اقلام اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایان سال تفکیک می شود.

وی تصریح کرد : در زمینه کالاهای اساسی بازرسی اقلامی همچون برج ، روغن ، قند و شکر تشدید خواهد شد و نیز کالاهای مورد نیاز ایام پایان سال همچون کیف ، کفش و خشکبار تشدید بازرسی صورت می گیرد.

مسلمی اظهار داشت : در زمینه خدمات رستوران ها ، خشکشویی و قالیشویی ها و اماکن رفاهی بین شهری مورد تشدید بازرسی قرار می گیرد.

وی یادآور شد : این طرح با حضور بازرسین سازمان و با همکاری اتاق اصناف ، تعزیرات حکومتی ، سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می گردد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان با اشاره به حضور 30 نفر بازرس در سطح استان عنوان کرد : در راستای اجرای این طرح از همراهی ناظرین افتخاری نیز بهره خواهیم برد.

وی اظهار داشت : سامانه 124 و نیز سامانه اینترنتی آپ به صورت شبانه روزی آماده ثبت شکایات مردمی می باشد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز