شامگاه دوشنبه با صدور این پیام:

دعوت امام جمعه و استاندار زنجان از مردم را برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۸:۳۴:۵۷
کد خبر: ۹۶۲۹۷۷
دعوت امام جمعه و استاندار زنجان  از مردم را برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مامی دستاوردها و توفیقات مهم کشور با تاییدات رهبر معظم انقلاب و حضور همیشگی و گسترده مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف به دست آمده و این راه با عنایات حضرت حق تا ظهور منجی عالم بشریت استمرار خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حجت الاسلام علی خاتمی و فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه با صدور این پیام تاکید کردند: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون علیرغم دشمنی ها، خباثت ها و کینه توزی دشمنان قسم خورده خود، به پشتوانه حضور و حمایت ملت و با رهبری شجاعانه بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب و مقام معظم رهبری هرگز در مقابل دشمنان تسلیم نشده و عزتمندانه در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی سربلند و مقتدر درخشیده است.
در این پیام آمده است: تمامی دستاوردها و توفیقات مهم کشور با تاییدات رهبر معظم انقلاب و حضور همیشگی و گسترده مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف به دست آمده و این راه با عنایات حضرت حق تا ظهور منجی عالم بشریت استمرار خواهد داشت.
ایشان یادآور شده اند: امسال نیز ملت ایران و به ویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان زنجان پرشورتر از همیشه با گام‌های استوار در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند نمود و با تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، پایبندی خود را به مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی که مزین به خون شهدا و فداکاری هزاران ایثارگر و رزمنده است به جهانیان نشان خواهند داد.
امام جمعه و استاندار زنجان در پایان این پیام ابراز امیدواری کرده اند: با توسعه روزافزون ایران عزیز، پرچم آزادگی و عدالت محوری انقلاب اسلامی در تمامی کشورهای جهان با پیروزی بر ظلم و ستم برافراشته شود.

 

نظر شما