استاندار زنجان:

حمایتهای ۴۱ سال گذشته مردم از انقلاب بی نظیر است

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۹:۴۴:۵۲
کد خبر: ۹۶۳۸۵۷
حمایتهای ۴۱ سال گذشته مردم از انقلاب بی نظیر است
استاندار زنجان با حضور در برنامه پرمخاطب "فجر بایرامی" که از شبکه استانی اشراق پخش می شود گفت: اتکای نظام همواره به حضور مردم بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  در این برنامه که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز حضورداشت؛ فتح الله حقیقی با بیان اینکه هرگاه امور به مردم سپرده شد آنها خودشان به بهترین نحو ممکن برنامه ها را اداره کرده اند افزود: حماسه هایی که با حضور مردم خلق شده اند ضامن قوام و دوام و ادامه حیات انقلاب بوده است و این یعنی مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند.

استاندار زنجان با قدردانی از حمایت ها و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در پیشبرد اهداف ترسیم شده استان گفت: دهه فجر امسال بخاطر جنایت هایی که رئیس جمهور رژیم آمریکا در ترور ناجوانمردانه سیدالشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مرتکب شد از ویژگی خاصی برخوردار است و در روز 22 بهمن دیدیم چگونه قاسم سلیمانی ها در حمایت از انقلاب و لبیک به ندای رهبر به صحنه آمدند.

مقام عالی دولت در استان در برنامه فجر بایرامی که بطور مستقیم از شبکه استانی اشراق زنجان پخش می شد به بخشی از اقدامات صورت گرفته طی یکسال گذشته در استان اشاره کرد و افزود: دهه فجر امسال 1751 طرح با حجم سرمایه گذاری 7هزارو614 میلیارد تومان و اشتغالزایی 9هزارو200 نفر در استان زنجان به بهره برداری رسید.

استاندار زنجان چابک سازی مدیریت استان و حرکت در مسیر نقشه راه استان را از اولویت اقدامات مدیران برشمرد و افزود: با ایجاد کمیته رصد اشتغال و فعال تر کردن ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در پی رونق واحدهای تولیدی بودیم که با همت مدیران و تلاش بخش خصوصی و سرمایه گذاران این امر محقق شده است.

گفتنی است رسانه استانی زنجان دهه فجر امسال برنامه های متعددی برای معرفی اقدامات و عملکرد مسئولان استان زنجان از طریق بخشهای مختلق صدا، سیما، خبر، تولید و پخش کرد که استاندار زنجان در این برنامه از زحمات مدیرکل و کارکنان صداوسیمای مرکز زنجان قدردانی کرد.

 

نظر شما