استاندار زنجان:

جوانان و دانش آموزان بزرگترین ثروت و فرصت هر جامعه ای هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۰:۴۵
کد خبر: ۹۶۵۶۰۲
جوانان و دانش آموزان بزرگترین ثروت و فرصت هر جامعه ای هستند
استاندار زنجان می گوید: آموزش و پرورش جایگاه بسیار والا و ارزشمندی دارد که متولیان و دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت باید این مهم را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: هم اکنون فضای خوبی در آموزش و پرورش این استان ایجاد شده است که این امر با وجود مدیران لایق و باکفایت باید بیش از گذشته ارتقاء یابد.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت انتخابات دوم اسفند افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت شکل گرفته که تداوم آن نیز در حال و آینده بر این محور استوار است، در این راه  هیچ فردی نباید تماشاچی باشد و در این میان متولیان امر تعلیم و تربیت نیز علاوه بر حضور خود دیگران را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه آمریکا با اقداماتی از قبیل تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ترور سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و موارد دیگر ناخواسته وحدت روز افزون را در بین مردم ایران ایجاد کرد، گفت: با وجود اینکه دشمن در برهه های مختلف از هیچ تلاشی برای پیاده سازی برنامه های موردنظر خود علیه کشورمان مضایقه نکرده است، این بار نیز انسجام و حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای تجلی خواهد یافت.

استاندار زنجان حضور در انتخابات و در صحنه بودن را نماد وحدت ملت ایران دانست و گفت: در استان زنجان تمام تدابیر برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند فراهم است و مردم در دوم اسفند  با حضور در پای صندوقهای رای در سرنوشت ایرانی قوی سهیم خواهند شد.

در پایان این جلسه 21 دستگاه خودرو تحویل مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان تحویل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز