همزمان با سراسر کشور :

برگزاری دومین مانور انتخابات در استان زنجان

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۷:۲۳
کد خبر: ۹۶۵۶۲۱
برگزاری دومین مانور انتخابات در استان زنجان
سی و هشتمین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت استان زنجان در دومین مانور کشوری انتخابات، با حضور مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان، ترخانی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان و فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در روز یکشنبه مورخ 1398/11/27 برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در این جلسه ضمن ارائه توضیحاتی از نحوه برگزاری مانور انتخابات در استان زنجان؛ به اقدامات انجام شده کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در راستای دستیابی حداکثری به اهداف تعیین شده مانور اشاره نموده و افزود: همزمان با سراسر کشور، فرآیند برگزاری دومین مانور انتخابات در استان زنجان راس ساعت 8:00 صبح روز یکشنبه مورخ 1398/11/27 آغاز گردید.

وی در ادامه اظهار داشت: حین برگزاری این مانور 38 شعبه به صورت آزمایشی  در استان زنجان تعریف شده  که بحمدالله با تلاش های انجام شده کارشناسان فناوری اطلاعات استانداری و همچنین رابطین فناوری اطلاعات شهرستان های تابعه استان، نتایج خوبی حاصل گردید.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در بخش دیگری از سخنان خود، سنجش سطح آمادگی عوامل برگزار کننده انتخابات، بررسی نقاط ضعف احتمالی، تعیین نقاط قوت و... را از جمله برخی مزایای برگزاری این مانور توصیف نموده و اظهار داشت: ضرورت دارد با بررسی دقیق نتایج حاصله این مانور نسبت به رفع نقاط ضعف احتمالی و همچنین تقویت نقاط قوت موجود همت گمارده شود.

ترخانی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان طی سخنانی، بر اهمیت آموزش تمامی دست اندرکاران انتخابات تاکید نموده و افزود: برگزاری دوره های آموزشی مطابق برنامه های زمانبندی تعیین شده و همچنین پیروی دقیق از سرفصل های آموزشی تعیین شده در شهرستان های تابعه، در رفع ابهامات احتمالی بسیار حائز اهمیت بوده و در  برگزاری انتخابات مطلوب نقش بسزایی دارد.

مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه، بر لزوم ارزیابی و احصا دقیق نواقص و کاستی های احتمالی تاکید کرده و اظهار داشت: می بایست تمامی جوانب کار بررسی شده تا در جهت اتخاذ تمهیدات لازم اقدامات عاجل و به موقع صورت پذیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه سخنان خود یکی از پیش نیازهای لازم و ضروری برای دستیابی به اهداف تعیین شده را داشتن نیروهایی متعهد، کارآزموده و متخصص دانست و اظهار داشت: لازمه داشتن چنین نیروهایی در برگزاری انتخابات، توجه ویژه به امر آموزش بوده و ضرورت دارد نکات کلیدی و پرکاربرد در قالب 12 محور اصلی جمعبندی و به صورت صریح و شفاف در اختیار دست اندرکاران برگزار کننده انتخابات قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز