رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان :

تمهیدات لازم جهت تنظیم بازار در ایام پایان سال در استان زنجان

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۹:۳۵
کد خبر: ۹۶۵۶۳۷
تمهیدات لازم جهت تنظیم بازار در ایام پایان سال در استان زنجان
ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ایام پایان سال خبر داد و یادآور شد : مجری این نمایشگاه اتاق اصناف تعیین شده است که از 17 لغایت 23 اسفند ماه در محل نمایشگاه دائمی کاسپین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ «واحد خبر روابط عمومی سازمان» مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در بیستمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور تامین میوه شب عید گفت : طی برگزاری 6 جلسه کمیته راهبردی میوه ، پرتقال و سیب مورد نیاز استان از استان های مازندران و ارومیه توسط اتحادیه باغداران خریداری و در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.

وی تصریح کرد : با توجه به نظارت های صورت گرفته کیفیت میوه های دپو شده مطلوب بوده و در بهترین شرایط ذخیره شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما تامین به موقع و کافی کالاست اظهار داشت : هم اکنون کلیه اقلام اساسی و مورد نیاز مردم به میزان کافی ذخیره سازی شده و موجود است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ایام پایان سال خبر داد و یادآور شد : مجری این نمایشگاه اتاق اصناف تعیین شده است که از 17 لغایت 23 اسفند ماه در محل نمایشگاه دائمی کاسپین برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان افزود : به منظور عرضه اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایان سال با قیمت ها و کیفیت مناسب مقرر گردید غرفه های این نمایشگاه با کمترین هزینه در اختیار صنوف قرار گرفته و اقلام زیر نظر بازرسین به نحو احسن عرضه گردد.

این مقام مسئول در ادامه از اجرای طرح تشدید بازرسی در استان خبر داد و عنوان کرد : این طرح از اسفند ماه تا پایان فروردین ماه با حضور بازرسین اجرایی خواهد شد و با هرگونه تخلف احتمالی ، افزایش قیمت و احتکار برخورد خواهد شد.

 

نظر شما