استاندار زنجان:

در روز انتخابات عوامل اجرایی باید صبر و تدبیر را سرلوحه کار خود قرار دهند

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۲:۵۷
کد خبر: ۹۶۵۹۸۹
در روز انتخابات عوامل اجرایی باید صبر و تدبیر را سرلوحه کار خود قرار دهند
استاندار زنجان می گوید: تمام تلاش عوامل اجرایی و نظارت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی با مشارکت حداکثری است و در این راه باید صبر و تدبیر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور معاونان استاندار، فرمانداران و بخشداران برگزار شد، با بیان اینکه فرمانداران حوزه های انتخابیه باید تمهید همه امکانات و پیش بینی شرایط روز انتخابات را داشته باشند، تاکید کرد: همه مدیران اجرایی استان تمام امکانات تحت مدیریت خود را طبق توافق با ستاد انتخابات و بر اساس قانون باید در اختیار فرمانداران قرار دهند.
مقام عالی استان با اشاره به اینکه تعامل کامل بین هیات‌های اجرای و نظارت در استان حاکم است، رعایت نظم و قانون در روز انتخابات را اصل اساسی دانست و گفت: هیچکس حق دخالت در روند برگزاری انتخابات را ندارد و نمایندگان فرمانداران هم باید با صبر و مدیریت خود بر روند امور نظارت داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان به پیش بینی شرایط جوی روز انتخابات اشاره کرد و از فرمانداران خواست با هماهنگی هیئت نظارت بر انتخابات، یکروز قبل صندوق‌های اخذ رای را به شعب پیش بینی شده ارسال نمایند تا در روز رای‌گیری مردم با آسودگی خاطر آراء خود را به صندوق بیاندازند.
استاندار زنجان همچنین با بیان اینکه تمام امکانات برای بازگشایی راههای مواصلاتی، تامین برق و اتصال سیستم‌های مخابراتی اندیشیده شده است تاکید کرد: باید از صندوقهای رای در همه شعب پیش بینی شده حتی در مناطق صعب العبور برای اخذ آراء استفاده شود.
گفتنی است؛ از استان زنجان 802 هزار و 736 نفر واجد شرایط حضور در یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که از این تعداد 38 هزار و 211 نفر رای اولی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز