استاندار زنجان:

تمام تمهیدات برای روز انتخابات اندیشیده شده است

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۳:۳۹
کد خبر: ۹۶۶۷۰۷
تمام تمهیدات برای روز انتخابات اندیشیده شده است
استاندار زنجان می گوید: با تلاش فرمانداران حوزه های انتخابیه تمامی ملزومات برگزاری انتخابات در روز دوم اسفند فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ارتباط گیری با فرمانداران استان که بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد از فرمانداران خواست در روزهای باقیمانده آموزش ها را بطور جدی دنبال کنند.
وی ضمن گزارش گیری از اقدامات فرمانداران برای روز دوم اسفند تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی در روز انتخابات از آماده به کار بودن خطوط مخابراتی و برق رسانی و ماشین آلات راهداری اطمینان حاصل کنند و برای تمهیدات لازم را برای مقابله با بروز مشکل بیاندیشند.
مقام عالی دولت در استان از فرمانداران و نمایندگان ایشان خواست ضمن رصد فعالیت های تبلیغاتی نامزدها و هوادارانشان در روز انتخابات، ضمن تعامل کامل با هیاتهای نظارت، با مدیریت و صبر آراء مردم را اخذ کنند.
استاندار زنجان تنها منبع رسمی اعلام اخبار انتخاباتی را ستاد انتخابات استان اعلام کرد که اطلاعیه های صادره از سوی ستاد انتخابات کشور از طریق این ستاد و بوسیله رسانه های مورد اعتماد همچون رسانه ملی اعلام می شود.
در این جلسه اعلام شد 1824 دستگاه انواع خودرو برای حوزه های انتخابیه استان تدارک دیده شده است و به لحاظ تامین شرایط اسکان و تغذیه نیز مشکلی وجود ندارد.
در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان زنجان 757 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که 439 شعبه ثابت و 318 شعبه نیز سیار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز