مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان:

شبکه اشراق، در روز انتخاب، از ساعت ۸ صبح تا پایان فرایند انتخابات بصورت زنده برنامه خواهد داشت

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۴:۲۲
کد خبر: ۹۶۷۱۰۵
شبکه اشراق، در روز انتخاب، از ساعت ۸ صبح تا پایان فرایند انتخابات بصورت زنده برنامه خواهد داشت
لطیفی اظهار داشت: معاونت سیما با همکاری و پشتیبانی معاونت فنی مرکز و با استقرار ۲و احد سیار و ۵ اکیپ پرتابل در نقاط مختلف شهر این حماسه با پوشش خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای زنجان، محسن لطیفی، گفت: شبکه اشراق در قالب ویژه برنامه‌ای با عنوان «جانم ایران» در روز انتخاب، از ساعت ۸ صبح تا پایان فرایند انتخابات بصورت زنده و مستقیم میهمان بینندگان شبکه اشراق خواهد بود.

لطیفی اظهار داشت: معاونت سیما با همکاری و پشتیبانی معاونت فنی مرکز و با استقرار ۲و احد سیار و ۵ اکیپ پرتابل در نقاط مختلف شهر این حماسه با پوشش خواهد داد. برقراری ارتباط زنده با نقاط مختلف استان، ارتباط مستقیم متعدد با ستاد انتخابات استان، ارتباط زنده تصویری با شعبات اخذ رأی در منطقه انصاریه و کوی قائم، اعزام گروه ویژه مستندسازی و تولید نماهنگ، پوشش تصویری انتخابات روستاها، حضور کارشناسان و هنرمندان مختلف در طول برنامه و..... از ایتم های این ویژه برنامه زنده تلویزیونی است. پخش سیما هم آیتمها و برنامه‌های متعددی را تدارک دیده که در لابلای این برنامه زنده پخش خواهد کرد.

لطیفی با بیان اینکه رادیو استانی نیز از اولین لحظات آغاز فرایند اخذ آرا با برنامه زنده «حضور حماسه سی» همراه شنوندگان خواهد بود، گفت: پخش گزارش و بیانات رهبر معظم انقلاب در صندوق اخذ رأی، گزارش زنده تلفنی از ستاد انتخابات استان، مصاحبه با شرکت کنندگان در انتخابات از حوزه‌های مختلف، پخش بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب درباره اهمیت انتخابات، ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها، پخش اطلاعیه‌های ستاد مرکزی انتخابات، حضور هنرمندان و کارشناسان در استودیو، پخش پیام‌های مردمی از جمله بخش‌های مختلف این برنامه رادیویی است که از ساعت ۷ صبح تا پایان فرایندانتخابات ادامه خواهد داشت. پخش صدا نیز علاوه بر تدارک آیتم‌های متنوع برای این روز از ظرفیت رادیو نما نیز با پخش تصاویر لحظه به لحظه از حضور مردم در پای صندوقهای رأی در کنار مخاطبان خود خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای زنجان با اشاره به تدارک گسترده معاونت خبر برای دوم اسفند، افزود: خبر مرکز زنجان با پخش ۶ بخش خبری تلویزیونی، ۹ بخش خبری رادیویی، ارتباط زنده با شبکه خبر، ۴ گزارش خبری ویژه، و اعزام ۵ اکیپ پرتابل خبری و۲۰ اکیپ پرتابل شهرستانی حضور حماسی مردم را منعکس خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز