فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مردم از این امتحان هم با سربالندی و سرافرازی خارج شده و حماسه عظیم دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهد رسید

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۴:۰۰
کد خبر: ۹۶۷۳۲۷
مردم از این امتحان هم با سربالندی و سرافرازی خارج شده و حماسه عظیم دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهد رسید
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان : مردم از این امتحان هم با سربالندی و سرافرازی خارج شده و حماسه عظیم دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مردم با بصیرت، ولایی و انقلابی زنجان، حضور حماسی در صحنه های مختلف داشته و امروز هم طبق سالهای گذشته، سربلند و سرافراز از صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرون خواهند آمد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار جهانبخش کرمی روز جمعه بعد از رای دادن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام، رهبر، انقلاب و کشور متعلق به مردم است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت مردم عزیز ایران اسلامی هم در دوران انقلاب و هم در دفاع مقدس در مقابل دنیا و استکبار ایستادند و مقاومت و مجاهدت کردند.

کرمی خاطرنشان کرد: مردم ایران با تقدیم شهدا و جانبازان از امتحانات و صحنه های گذشته در مقابل استکبار جهانی، سربلند خارج شده اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز روز عزت، اقتدار و امتحان است، تصریح کرد: مردم از این امتحان هم با سربالندی و سرافرازی خارج شده و حماسه عظیم دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهد رسید.

۷۵۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوم اسفندماه در استان زنجان پیش‌بینی شده که ۲۶۵ شعبه در شهرستان زنجان، ۵۴ شعبه در شهرستان طارم، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره، ۴۹ شعبه در شهرستان ایجرود، ۳۰ شعبه در شهرستان سلطانیه، ۱۵۴ شعبه در شهرستان خدابنده، ۹۷ شعبه در شهرستان ابهر و ۵۹ شعبه نیز در شهرستان ماهنشان مستقر خواهند شد.

 

 
نظر شما