فرماندهی انتظامی استان زنجان:

پلیس استان با تمام توان در صحنه انتخابات حضور دارد تا این حماسه بزرگ در فضایی امن و مطمئن به صورت پرشور و سالم برگزار شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۶:۰۵
کد خبر: ۹۶۷۳۹۶
پلیس استان با تمام توان در صحنه انتخابات حضور دارد تا این حماسه بزرگ در فضایی امن و مطمئن به صورت پرشور و سالم برگزار شود
سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر و بیشتر نظم و امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشورتر اندیشیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سردار رحیم جهانبخش روز جمعه /۲ اسفند ماه/ از آمادگی صد در صدی پلیس زنجان به منظور تامین نظم و امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد و گفت: حضور در عرصه انتخابات، موجب عزت، شرف، سرافرازی و سربلندی ملت ایران اسلامی، ذلت، خواری، یاس و ناامیدی دشمنان است.  

سردار رحیم جهانبخشاظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر و بیشتر نظم و امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشورتر اندیشیده است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه مشارکت گسترده و یکپارچه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه جهانی است، تاکید کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و موجب پیشرفت، آبادانی، توسعه و اقتدار کشور است.

وی تصریح کرد: در طول عمر با برکت انقلاب، حضور گسترده ملت ایران در برهه‌های حساس، تعیین کننده و سرنوشت ساز، همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به مقاصد و اهداف شوم و ددمنش است و به حتم امروز نیز با حضور گسترده و یکپارچه در پای صندوقهای اخذی رای، جواب قاطع و دندان شکنی به یاوه گویان و بدخواهان کشور خواهند داد.

سردار جهانبخش از آمادگی کامل پلیس برای ایجاد شرایط لازم جهت حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خبر داد و افزود: پلیس با اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی، زمینه و بستر لازم را برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه، فراهم کرده است. عوامل پلیس به عنوان خدمتگزاران عرصه نظم و امنیت، تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد امنیت بیشتر و مناسب در برگزاری انتخابات به کار گرفته‌ است تا انتخاباتی پرشور و شکوهمند را شاهد باشیم.

فرماندهی انتظامی استان زنجان به انتخابات در این استان اشاره کرد و گفت: مردم ولایی پایتخت شور و شعور حسینی زنجان که همواره در تبعیت از مقام عظمای ولایت و احساس تکلیف در برابر خون پاک شهدا و میراث گرانقدر امام (ره)  سرآمد بوده‌اند به حتم در ایندوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز حماسه‌ای بی بدیل و به یادماندنی از ولایتمداری، یکپارچگی، وحدت و همدلی، خلق خواهند کرد.  
سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه انتخابات، نقشی مهم و ارزنده در ارتقاء سطح توان امنیت ملی دارد، افزود: مقام معظم رهبری، انتخابات را امری مهم و کلیدی خوانده‌اند و مساله انتخابات برای ثبات و امنیت کشور حائز اهمیت است. انتخابات یکی از نشانه‌های وجود دموکراسی در کشور است و بطور قطع با شرکت گسترده، پرشور و آگاهانه‌تر مردم در پای صندوق‌های رای،  حماسه‌ای دیگر خلق شده و کشور با توانمندی بالایی به سمت تعالی و آبادانی گام برخواد داشت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز