معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان:

تا کنون هیچگونه تخلفی صورت نگرفته تا منعکس شود/ تا این ساعت ۴۵ درصد واجدین شرایط آرا خود را به صندوق ها ریخته اند

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۴:۱۷
کد خبر: ۹۶۷۴۶۵
تا کنون هیچگونه تخلفی صورت نگرفته تا منعکس شود/ تا این ساعت ۴۵ درصد واجدین شرایط آرا خود را به صندوق ها ریخته اند
معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان: از آنجا که عده ای از هموطنان مراجعه به شعب اخذ رای را به ساعت پایانی موکول می کنند دولت خود را موظف به تمدید ساعت اخذ رای می بیند. لذا به هموطنان پیشنهاد می گردد در فرصت باقی مانده در انتخابات شرکت نموده و با حضور پر رنگ خود در رشد و شکوفایی جامعه اسلامی شریک شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات استان انتخابات تا ساعت 22 امشب تمدید شده است. 

بنا بر اظهارات مسولین ستاد انتخابات استان زنجان رای گیری تا ساعت ده امشب تمدید گردیده تا هموطنانی که تا کنون موفق به مراجعه به شعبات رای گیری نشده اند فرصت داشته باشند تا رای خود را به صندوق آرا بیندازند.

بنا بر اظهار معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان تا این ساعت یعنی 20.30 مشارکت در امر انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان نزدیک به 160000 نفر بوده است.

 از آنجا که عده ای از هموطنان مراجعه به شعب اخذ رای را به ساعت پایانی موکول می کنند دولت خود را موظف به تمدید ساعت اخذ رای می بیند. لذا به هموطنان پیشنهاد می گردد در فرصت باقی مانده در انتخابات شرکت نموده و با حضور پر رنگ خود در رشد و شکوفایی جامعه اسلامی شریک شوند. 

مرادی نافچی در ادامه صحبت خود افزود:از روزهای پیش تمامی راه های صعب العبور استان به کمک بخش دولتی و خصوصی باز گشایی شده است و از شب گذشته مسولین شعب به مناطق  اعزام شده اند.در حوزه پشتیبانی 33200نفر ساعت آموزش داشته ایم.تا کنون هیچگونه تخلفی صورت نگرفته تا منعکس شود.تا این ساعت 45 درصد واجدین شرایط آرا خود را به صندوق ها ریخته اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در پایان سخنان این ساعت خود افزود: انتظار می رود در وقت باقی مانده افراد بیشتری به جمع رای دهندگان بپیوندند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز