مدیر کل روابط عمومی استانداری زنجان:

میزان تولید خبر، عکس و فیلم خبری در این دوره انتخابات نسبت به دوره گذشته افزایش بسیار معنا داری داشته است

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۲:۵۳
کد خبر: ۹۶۷۴۶۶
کلا 203 نفر در سطح استان خبرهای مربوط به انتخابات را پوشش می دهند. از این تعداد، 143 نفر از عوامل صدا و سیمای مرکز زنجان هستند و مابقی یعنی 60 نفر، کلیه خبرهای مربوط به خبرگزاری ها و مطبوعات فعال و دارای مجوز استان را پوشش می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ غلامرضا الهی سرشت مدیر کل روابط عمومی استانداری زنجان در میان جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلا 203 نفر در سطح استان خبرهای مربوط به انتخابات را پوشش می دهند. از این تعداد، 143 نفر از عوامل صدا و سیمای مرکز زنجان هستند و مابقی یعنی 60 نفر، کلیه خبرهای مربوط به خبرگزاری ها و مطبوعات فعال و دارای مجوز استان را پوشش می دهند.

الهی سرشت در ادامه افزود: اخباری که در رابطه با انتخابات داریم  بشکل اطلاعیه های ستاد انتخابات است که بصورت زنده از مرکز صدا و سیما زنجان پخش می شود . شبکه اشراق همکاری بسیار مطلوبی با ما داشته و اکسپ های زیادی را به اقصا نقاط استان اعزام کرده است.

وی از تعداد 60 نفر فعالان اطلاع رسانی، 41 نفر را در بخش خبرنگار و عکاس و 19 نفر در کمیته اطلاع رسانی اعلام نمود.

غلامرضا الهی سرشت مدیر کل روابط عمومی استانداری زنجان میزان تولید خبر عکس و فیلم خبری را نسبت به دوره گذشته  افزایش بسیار معنا داری اعلام نمود که به به رشد شور ونشاط جامعه کمک شایانی نموده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز