رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

افزایش تولید الکل ضدعفونی کننده در زنجان/ کمبود ماسک نداریم

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۸:۱۴
کد خبر: ۹۷۰۰۴۷
افزایش تولید الکل ضدعفونی کننده در زنجان/ کمبود ماسک نداریم
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تولید الکل ضدعفونی‌کننده شرکت پدیده شیمی قرن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس ناصر فغفوری با بیان اینکه استان در تامین مواد ضدعفونی‌کننده، جزو استان‌های اول کشور است، گفت: علاوه بر افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده الکلی واحدهای موجود ، خوشبختانه تولید الکل ضدعفونی‌کننده شرکت پدیده شیمی قرن به زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم جهت پاسخ به تقاضای زیاد ماسک در استان اظهار داشت : یکی از واحدهای تولید ماسک با ظرفیت تولید بالا در شهرستان زنجان مستقر بوده که با افزایش ساعات کاری تولید این شرکت نباید کمبود وجود داشته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد : با استقرار شرکت های بزرگ تولید کننده بهداشتی داخلی و سرمایه گذاری کلان کشور ترکیه در استان زنجان جهت تولید محصولات بهداشتی ، استان زنجان علاوه بر تامین نیاز استان قادر به رفع نیازهای سایر اسان های کشور می باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت : با توجه به شرایط کشور از سرمایه گذاری خرد که در اسرع وقت به مرحله تولید کالا برسد در حوزه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده استقبال کرده و زمینه استقرار ، نصب ماشین آلات و بهره برداری را در کوتاهترین زمان فراهم می نماید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز