معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا :

نگرانی های کاذب در مورد کرونا را بکاهیم و امید بیشتری ببخشیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۸:۴۳
کد خبر: ۹۷۰۰۷۳
نگرانی های کاذب در مورد کرونا را بکاهیم و امید بیشتری ببخشیم
ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان: ما متولیان آموزش و پرورش باید با آگاهی بخشی از این بیماری به دانش آموزان و اولیا، نگرانی های کاذب در مورد بیماری کرونا را بکاهیم و موجب امید بخشی در جامعه شویم .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جلسه ستاد استانی  از پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در آموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن غدیر این اداره کل برگزار شد.

ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، با اشاره به عدم توجه به شایعه پراکنی های کذب پیرامون بیماری کرونا گفت : ما متولیان آموزش و پرورش باید با آگاهی بخشی  از این بیماری به دانش آموزان و اولیا،  نگرانی های کاذب در مورد بیماری کرونا را بکاهیم و موجب امید بخشی  در جامعه شویم .

تاراسی در ادامه افزود: سه کمیته پیشگیری، آموزشی  و نظارت و ارزیابی  در ذیل  ستاد استانی برای پیشگیری و کنترل این بیماری در سطح مدارس تشکیل شده است.

وی همچنین ضمن تاکید بر بهره مندی از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان  تصریح کرد: ما می توانیم   از ظرفیت انجمن اولیا ومربیان  به خصوص در زمینه  اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اولیا دانش آموزان  استفاده نماییم .

در ادامه جلسه محمد عباسی ،رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان  گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از این بیماری در سطح مدارس استان ارائه نمود. 

در این جلسه همچنین سایر  اعضای ستاد  پیشنهادات و برنامه های حوزه کاری خود را در سطح مدارس برای کنترل هر چه بیشتر این بیماری در بین دانش آموزان ارائه نمودند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز