استاندار زنجان:

به هیچ عنوان پذیرای هیچ مسافری نیستیم

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۲:۵۱
کد خبر: ۹۷۴۵۶۶
به هیچ عنوان پذیرای هیچ مسافری نیستیم
استاندار زنجان می گوید: با مشاوران املاکی که به افراد غیر بومی منزل اجاره دهند برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی شامگاه گذشته در جلسه مشترک شورای تامین و ستاد پیشگیری از کرونا گفت: شرایط  دروضعیت اضطرار قرار دارد و مردم باید بدانند حضور در اماکن پر تردد و شلوغ موجب انتقال سریع ویروس کرونا خواهد شد.

استاندار زنجان با قدردانی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان ها تاکید کرد: ما با اقدامات پیش بینی شده توانستیم ابتلا به بیماری کرونا را در استان زنجان سه هفته به عقب بیاندازیم و از این فرصت برای تجهیز بیمارستان ها و تولید اقلام مورد نیاز استفاده کردیم بطوریکه درهفته گذشته 500هزار ماسک توزیع شده است و از هفته آینده شرکت گلرنگ و ساینا اسپری های ضدعفونی کننده را به اندازه نیاز استان تولید و دراختیار تعاونی غذا و دارو قرار خواهند داد.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه دو هفته بسیار سخت و حساس در پیش داریم از مردم خواست توصیه ها را جدی بگیرند و بهترین راه برای کنترل شیوع بیماری کرونا، ماندن در منزل و پرهیز از حضور در بازار و مراکز خرید است.

فتح الله حقیقی با بیان اینکه برای نوروز هیچ برنامه ای در استان نداریم و از پذیرش مهمان معذوریم تاکید کرد: نیروی انتظامی نباید اجازه ورود خودروهای سایر استانها به داخل شهر را بدهند و از شنبه تمام اماکن تاریخی، تفریحی، هتل ها و مهمانپذیرها تعطیل است .

استاندار زنجان می گوید: جان مردم برای ما از همه چیزاولی تر است و اصناف نیز باید نهایت همکاری را برای تعطیلی واحدهای صنفی و مراکز پر تجمع بمنظور حفظ سلامتی مردم انجام دهد واز معتمدین و علمای شهر نیز می خواهیم با توجه به سرایت و انتقال سریع این ویروس طبق بیانات رهبر معظم انقلاب باید به توصیه های پزشکی عمل کنند و لازم است نمازهای جماعت نیز در مساجد تا اطلاع ثانوی اقامه نشود.

برخورد با شایعه سازان فضای مجازی، جلوگیری از تجمعات و ازدحام مردم در خیابان ها و اماکن تجاری، نظارت بر نحوه پخت نان در نانوایی ها، تحت نظر داشتن زندان ها و پادگان ها و همچنین سوخت گیری خودروها توسط اپراتورهای پمپ بنزین از دیگر توصیه های استاندار به اعضای شورای تامین به منظور نظارت در رشهر بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم در جلسه شورای تامین و ستاد پیشگیری کرونا با قدردانی از تلاش کادر درمانی استان برای مقابله با بیماری کرونا در استان گفت: باید از امروز مسئولیت ها جدی تر گرفته شود و با توجه به هشداری که در این جلسه داده شد مردم خودشان باید تمام موارد را رعایت کنند چراکه مسئولان در حد توان در میدان هستند و خدمت رسانی می کنند.

حجت الا سلام والمسلمین خاتمی در عین حال گفت: آرامش را در جامعه حفظ کنیم و و با بالا بردن روحیه مردم و البته همراهی آنها و توجه به توصیه های بهداشتی و ایمنی می توانیم این دو هفته سخت را پشت سر بگذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز