فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف و ضبط ۴۰ کیلوگرم تریاک در آزادراه زنجان - قزوین از چهار غیربومی

۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۸:۴۸
کد خبر: ۹۷۴۹۹۳
کشف و ضبط ۴۰ کیلوگرم تریاک در آزادراه زنجان - قزوین از چهار  غیربومی
این میزان مواد مخدر از نوع تریاک را از استان های جنوبی به غرب کشور منتقل می کردند که با درایت و تیزبینی پلیس، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سردار رحیم جهانبخش: این میزان مواد مخدر، در آزادراه زنجان - قزوین از درون یک دستگاه خودروی سواری سمند به دست آمد. دستگیر شدگان که چهار متهم غیربومی بودند این میزان مواد مخدر از نوع تریاک را از استان های جنوبی به غرب کشور منتقل می کردند که با درایت و تیزبینی پلیس، کشف و ضبط شد.  

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  زنجان طی یک اقدام غافلگیرانه، موفق به کشف و ضبط ۴۰ کیلوگرم تریاک شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از حمل و خرید و فروش موادمخدر، بلافاصله موضوع را با سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم قانونی به منظور کشف و دستگیری متهمان به عمل آید

۱۱ اسفند ماه نیز مقدار ۶۸۰ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به منظور رد گم‌کنی و فریب پلیس در غذای ماهی جاساز شده بود از سوی ماموران انتظامی این استان کشف و ضبط شد.

این محموله مواد مخدر در آزاد راه زنجان - قزوین که با یک دستگاه کامیون حمل می شد از سوی ماموران انتظامی متوقف و در بازرسی از آن این مقدار تریاک که به شیوه ماهرانه جاساز شده بود را کشف کردند که در این ارتباط  سه نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده همراه با مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز