با حضور فرماندارشهرستان خرم دره :

برگزاری کمیته برنامه‌ریزی کرونا در شهرستان خرم دره

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۳:۳۱
کد خبر: ۹۸۱۱۸۵
برگزاری کمیته برنامه‌ریزی کرونا در شهرستان خرم دره
محمدی فرماندار خرم‌دره ضمن تشکر از پرسنل زحمتکش شبکه و بیمارستان بوعلی سینا گفت: تمامی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان در خدمت ستاد کرونا خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  کمیته شهرستانی کورونا در شهرستان خرمدره با بررسی مواردی از قبیل: تعطیلی صنوف شهر، اهتمام جدی نیروهای انتظامی هلال احمر شهرداری گروه‌های جهادی و شبکه بهداشت در خصوص ایستگاه‌های غربالگری سلامت مبادی ورودی شهر برگزار شد.

با حضور محمدی فرماندار، اصفهانی دادستان، صالحی نژاد رئیس شورای اسلامی شهر کلانتری و طاهری اعضای شورا، فرماندهان سپاه و انتظامی، مدیریت آموزش و پرورش، قائم مقام شهردار، ریاست اداره صمت و بیمارستان بوعلی سینا، مسئول حراست فرمانداری، دکتر کریم خانی رئیس شبکه و معاونین بهداشت و درمان شبکه در ستاد مبارزه با کرونای های شهرستان برگزار شد.

جلیل کریمخانی در ابتدا ضمن ارائه وضعیت شهرستان در خصوص بیماری کرونا، خواستار استقرار اعضای کمیته مردمی و بین بخشی شامل نمایندگان تام الاختیار فرماندار سپاه و شورای شهر در ستاد شهرستان شد.

در ادامه محمدی فرماندار خرم‌دره ضمن تشکر از پرسنل زحمتکش شبکه و بیمارستان بوعلی سینا گفت: تمامی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان در خدمت ستاد کرونا خواهند بود.

اصفهانی دادستان خرم دره نیز از آمادگی این ارگان جهت برخورد با عدم تمکین صنوف به تعطیلی و تردد افراد مبتلا به بیماری در سطح شهرستان خبرداد.  

تعطیلی صنوف شهر، محدودیت فعالیت صنایع و کنترل دقیق ورود و خروج کارگران شرکت ها، اهتمام جدی نیروهای انتظامی هلال احمر شهرداری گروه‌های جهادی و شبکه بهداشت در خصوص ایستگاه‌های غربالگری سلامت مبادی ورودی شهر، تامین نیروی نگهبان و خدمات برای دو نقاهت‌گاه، قرنطینه های خانگی، گندزدایی سطل‌های زباله، اماکن عمومی، منازل و فاضلاب‌های جاری، نظارت بر کامیون‌های لجن‌کش، عدم تشکیل نماز جماعت در مساجد، مشکل تامین ماسک ان۹۵ برای برای پرسنل بهداشت و درمان در مواجهه، دفن اجساد مشکوک، هماهنگی انتقال بیماران ترخیص از بیمارستان به نقاهت‌گاه‌ها، ارائه نان بسته بندی به شهروندان و بسته شدن راه‌های ورودی به شهر توسط شهرداری از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

نظر شما