رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

تا به امروز گزارشی مبنی بر تأثیر این ویروس بر فعالیت واحدهای صنعتی دریافت نشده است

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۲:۳۷
کد خبر: ۹۸۴۲۳۴
تا به امروز گزارشی مبنی بر تأثیر این ویروس بر فعالیت واحدهای صنعتی دریافت نشده است
اولویت ما فعالیت واحدهای صنفی با همه توان بوده و به هیچ عنوان این مهم را مدنظر قرار نداده‌ایم که واحدهای صنفی رو به تعطیلی کشیده شود؛ چرا که تا به امروز گزارشی مبنی بر تأثیر این ویروس بر فعالیت واحدهای صنعتی دریافت نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ناصر فغفوری در نشست خبری که به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان،  به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: واحدهای صنفی استان تا زمانی که به صورت ملی ابلاغ شده است، به تعطیلی خود در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه خواهند داد. واحدهای صنعتی در این راستا هیچ‌گونه ابلاغیه رسمی برای فعالیت یا تعطیلی در این شرایط دریافت نکرده‌اند که برای این بخش نیز ابلاغیه صادر خواهد شد.

فغفوری گفت: امروز همه واحدهای تولیدی تلاش خود را برای هم‌راستا بودن شرایط جامعه انجام داده و با تمام توان تلاش می‌کنند تا همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند. بی‌تردید تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در شرایط کنونی جامعه، یکی از نیازهایی است که امروز بیش از گذشته احساس می‌شود و در همین راستا شاهد همراهی واحدهای تولیدی در استان هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک در استان توسط واحدهای تولیدی آماده می شود و رایزنی‌ها برای جذب سایر لوازم بهداشتی از تهران نیز صورت می‌گیرد، اغلب لوازم مورد نیازی که از تهران جذب شده، مربوط به ماسک جراحی و ماسک‌های خاص بوده که ملزومات جذب و تحویل دانشگاه علوم‌پزشکی استان شده است.

وی افزود: تا به امروز واحدهای صنفی و بخش صنعت همه تلاش خود را برای همراهی جامعه با شرایط امروز به کار گرفته‌اند. واحدهای صنعتی در دو بخش تلاش کرده‌اند تا کمبودهایی را که استان در حوزه بهداشت دارد را جبران کنند که بخشی از کمک‌ها به صورت نقدی بوده و بخش دیگر در قالب تأمین اقلام بهداشتی صورت گرفته است. تلاش شده است تا اقلام بهداشتی با قیمتی مناسب در اختیار مردم استان قرار گیرد که در همین راستا ماسک‌های مورد نیاز مردم استان بعد از اصلاحات صورت گرفته با قیمت ۴,۵۰۰ تومان در داروخانه‌ها عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در پایان افزود: اولویت ما فعالیت واحدهای صنفی با همه توان بوده و به هیچ عنوان این مهم را مدنظر قرار نداده‌ایم که واحدهای صنفی رو به تعطیلی کشیده شود؛ چرا که تا به امروز گزارشی مبنی بر تأثیر این ویروس بر فعالیت واحدهای صنعتی دریافت نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز