استاندار زنجان:

طرحهای سالم سازی محیط در زنجان اجرا می شود

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۶:۳۹
کد خبر: ۹۸۴۲۵۴
طرحهای سالم سازی محیط در زنجان اجرا می شود
استاندار زنجان با ابراز رضایت از نحوه اجرای طرح های سالم سازی و مبارزه با کرونا در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت های مردم و فعالیت پویش های مردمی با مشارکت اقشار مختلف، طرح های سالم سازی محیط و مبارزه با کرونا در این استان بخوبی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگاران استان گفت: ما بعنوان خدمتگزاران مردم در حد تمام به تمام وظایف خود ‌در قبال سلامتی مردم عمل می کنیم و مردم نیز باید هشدارهای بهداشتی و امنیتی را برای سلامتی خود و اطرافیان جدی بگیرند.

مقام عالی استان پس از بازدید از چند واحد تولید ماسک با قدردانی از ایجاد پویش‌های مردمی برای مقابله با کرونا ویروس گفت: خیران، جوانان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، بسیجیان و مادران شهدا بصورت داوطلبانه به میدان آمدند که اقدام بسیار ارزشمندی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در روزهای گذشته علیرغم شیوع کرونا ویروس، با حضور پویش‌های مردمی ضدعفونی معابر و تولید ماسک در استان زنجان روند مناسبی به خود گرفته است.

استاندار زنجان از فعالیت ۷۳۳ تیم برای سالم سازی محیط در استان خبرداد و افزود: ۱۵۰ خودرو نیز برای فعالیت این گروهها تامین شده است که برای ضدعفونی معابر مشخص شده و برای این کار از بیش از ۳۰۰ لیتر مواد گندزدا استفاده می شود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ظرفیت پویش‌های مردمی در تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن معابر گفت: باید ازموازی کاری‌ها پرهیز شود و تلاش می کنیم با ساماندهی این پویش ها اقلام مورد نیاز آنها را تامین و در اختیارشان قرار دهیم.

استاندار زنجان به ایجاد کمیته های ۱۴ گانه مقابله با کرونا ویروس نیز اشاره کرد و گفت: پویش‌های مردمی می‌توانند در زیر مجموعه این کمیته ها قرار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز