به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و آغاز هفته جوان:

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۵:۵۶
کد خبر: ۹۸۴۲۷۳
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان
علی خلیلی چچکی: اینک که در آستانه 11 شعبان، سال روز ولادت مسعود حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان قرار گرفته ایم، این جانب ضمن تبریک فرارسیدن این مناسبت های مبارک به تمامی ملت شریف ایران به ویژه جوانان کشور و استان زنجان، امیدوارم جوانان برومند این مرز و بوم با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق منویات رهبرعزیزمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله‌العالی) و بارورتر نمودن درخت سبز انقلاب اسلامی در کشور، بیش از پیش توانا و کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و آغاز هفته جوان.در متن این پیام چنین آمده است:

جوانان مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند با تعهد، اخلاص، تلاش، تخصص و شور و شعور اسلامی آینده موفقیت آمیز ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تضمین کنند.

در جامعه اسلامی ایران که اکنون، راهی پر فراز و نشیب به سمت تعالی و پویایی می پیماید، نقش نیروهای جوان و پرتلاش انکارناپذیر است. نسلی که اگر دانش، انگیزه، تعهد و تخصص خود را در کنار تجارب بی بدیل و حمایت ها و هدایت های بزرگان و پیشکسوتان به کار گیرد، بی شک می تواند در میدان های علم و عمل، سرآمد شده و آینده ای درخشان برای کشور رقم زند.

در واقع، جوان در فطرت و سرشت خویش، حق گرا و خداگراست و ویژگی هایی نظیر تمایل به ابتکار، خلاقیت و زیبایی دارد و باید زمینه های رشد این خصوصیات فطری در بین جوانان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله‌العالی) به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است، فراهم شود.

اینک که در آستانه 11 شعبان، سال روز ولادت مسعود حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان قرار گرفته ایم، این جانب ضمن تبریک فرارسیدن این مناسبت های مبارک به تمامی ملت شریف ایران به ویژه جوانان کشور و استان زنجان، امیدوارم جوانان برومند این مرز و بوم با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق منویات رهبرعزیزمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله‌العالی) و بارورتر نمودن درخت سبز انقلاب اسلامی در کشور، بیش از پیش توانا و کوشا باشند.

علی خلیلی چچکی

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز