جهت کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان زنجان:

وزیر بهداشت از تلاش‌های استاندار زنجان در مقابله با کرونا قدردانی کرد

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۲:۱۰
کد خبر: ۹۸۴۸۰۶
وزیر بهداشت از تلاش‌های استاندار زنجان در مقابله با کرونا قدردانی کرد
دکتر سعید نمکی خطاب به فتح الله حقیقی، استاندار زنجان تاکید کرده است: مع الوصف آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنان که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند افتخار آمیز بوده، جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان بدست نمی آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی از تلاش‌های استاندار زنجان در کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در این استان قدردانی کرد.

دکتر سعید نمکی اظهار کرد: تا مهار کامل بیماری ناشی از ویروس کرونا همگان باید راه نسبتا دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری لحظه ای نباید از شدت فعالیت ها بکاهیم تا مبادا شعله ای جدید از بیماری دامنگیر شهر و یا استانی گردد.

وی خطاب به فتح الله حقیقی، استاندار زنجان تاکید کرده است: مع الوصف آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنان که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند افتخار آمیز بوده، جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان بدست نمی آمد.  

نمکی در این پیام افزوده است: ضمن تقدیر از همراهی های بی‌دریغتان، امیدوارم تا آخرین راه پر فراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روز افزون کشورمان باشیم.  

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز