رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) :

کمک خیرین درتجهیز بیمارستان ولیعصر(عج) باعث نجات جان تعداد زیادی از بیماران شده است

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۸:۴۰
کد خبر: ۹۸۶۱۱۲
کمک خیرین درتجهیز بیمارستان ولیعصر(عج) باعث نجات جان تعداد زیادی از بیماران شده است
دکترمحمدحسن رستم خانی متخصص بیماریهای داخلی و رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)زنجان: در راستای آمادگی مرکز ولیعصر (عج) بخش دیالیز تبدیل به بخش آی سی یو شد و همینطور نیروها را تامین کردیم تعداد 22 تخت در حداقل زمان تجهیز شد و این کار بسیار بزرگ و اقدام شایسته ای بود که به همت و کمک خیرین انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکترمحمدحسن رستم خانی متخصص بیماریهای داخلی و رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)زنجان صبح روز چهارشنبه 20 فروردین در قسمت سی و ششم عافیت ارتباط زنده استودیو سلامت با شبکه اشراق استان گفت: قبل از ورود بیماری کرونا به کشور و استان خوشبختانه آمادگی لازم وجود داشت  و از اوایل اسفندماه بیمارستان ولیعصر(عج) برای بستری و درمان بیماران کرونا آماده و تجهیز شد و از 5 اسفند ماه بستری  به صورت عملیاتی انجام شدو به مرور تمام بخشها تخلیه  و مجهز شدند.

وی افزود: در راستای آمادگی مرکز ولیعصر (عج) بخش دیالیز تبدیل به بخش آی سی یو شد و همینطور نیروها را تامین کردیم تعداد 22 تخت در حداقل زمان تجهیز شد و این کار بسیار بزرگ و اقدام شایسته ای بود که به همت و کمک خیرین انجام شد.

دکتر رستم خانی تاکید کرد: به کمک خیرین نوع دوست مرکز ولیعصر(عج) برای پذیرش بیماران کرونایی راه اندازی و تجهیز شدو  این کار بسیار بزرگ زندگی دهها نفر را نجات داد وخواهد داد .

 

نظر شما