همزمان با یک حرکت جهانی جهت تشکر و قدردانی از کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت، در زنجان برگزار گردید:

مجمع خیرین سلامت استان زنجان جهت قدردانی از کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت، کنسرت موسیقی و نمایش برگزار کرد

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۶:۲۰
کد خبر: ۹۹۱۵۷۴
مجمع خیرین سلامت استان زنجان جهت قدردانی از کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت، کنسرت موسیقی و نمایش برگزار کرد
دکتر جمشید وفا مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان زنجان: در استان زنجان به همت دکتر جمشید وفا مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان زنجان، به جهت حمایت از افرادی که در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا، مقابله می‌کنند، دو برنامه کنسرت موسیقی و اجرای نمایش به صورت زنده اجرا و از طریق تلویزیون های ویدیو کنفرانس برای پرستاران و کادر درمانی پخش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ هفته جاری ، کنسرتی با حضور ستارگان مختلف جهان جهت حمایت از افرادی که در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروسکرونا، مقابله می‌کنند، به صورت زنده اجرا و از طریق تلویزیون های کشورها پخش شد.

این رویداد جهانی هشت ساعته با کمک سازمان بهداشت جهانی و جنبش جهانی شهروندان سازماندهی شده است. اجرای کنسرتی با حضور یکصد هنرمند در خانه و در سطح جهان.

در این کنسرت که "یک جهان، با هم در خانه" نامیده شده بیش از یکصد هنرمند از خانه‌های خود بصورت زنده برنامه اجرا می‌کنند. در این کنسرت همچنین داستان‌هایی از زندگی واقعی پرستاران و پزشکانی که در خط مقدم با شیوع ویروس کرونا مقابله می‌کنند، پخش شد.

درآمد حاصل از این کنسرت به صندوق همبستگی سازمان بهداشت جهانی اختصاص داده شد.

در استان زنجان به همت دکتر جمشید وفا مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان زنجان، به جهت حمایت از افرادی که در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا، مقابله می‌کنند، دو برنامه کنسرت موسیقی و اجرای نمایش به صورت زنده اجرا و از طریق تلویزیون های ویدیو کنفرانس برای پرستاران و کادر درمانی پخش شد. 

این برنامه قرار بود با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری، بصورت زنده اجرا گردد که با احترام به نظر مسولین محترم دانشگاه علوم پزشکی بصورت ویدئو کنفرانس اجرا شد.

دکتر جمشید وفا ضمن اشاره به اینکه هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی هنری مجمع خیرین سلامت استان زنجان ،تقدیر از تلاشگران عرصه سلامت و کادر بهداشت ودرمان استان زنجان بوده است، گفت: این برنامه باز تاب مناسبی در سطح شهر و به ویژه در میان کادر درمان و پرستاران داشت.

P1010044

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان زنجان ضمن اشاره به اینکه برنامه مذکور در سالن همایش استاد روزبه بیمارستان آیت اله موسوی برگزار گردید، اظهار کرد:برنامه در دو بخش موسیقی و نمایش انجام شد که بخش موسیقی به سرپرستی آقای صدقعلی افشاری (گروه هنری مهر) از پیشکسوتان موسیقی استان زنجان و گروه نمایشی برنامه را آقای رحمان محمدی رهبری کردندکه ایشان هم از پیشکسوتان نمایش استان می باشند.

دکتر جمشید وفا همچنین افزود: کل اجرا بدون حضور تماشاگر و با رعایت فاصله گذاری انجام و به صورت‌ پخش مستقیم از طریق ویدئو کنفرانس برای کادر درمانی بیمارستان های ولیعصر و آیت اله موسوی و بقیه مدافعان سلامت پخش و ضبط گردید.

بنا بر اظهار اسماعیل رحمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، کل برنامه ضمن پخش زنده که انجام شد ضبط گردیده و در سایت وبدا نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد. 

نمایش مجمع

در این برنامه چند قطعه موسیقی ترکی آذری توسط گروه هنری موسیقی مهر و دو قطعه نمایش از سوی دو تن از هنرمندان تئاتر و نمایش استان برگزار شد.

قابل ذکر است که عبدالعزیز قائمی مدیر گروه  وعضو هیئت مدیره انجمن دوستداران تاریخ و فرهنگ زنجان، یار پیوسته مجمع خیرین سلامت استان زنجان نیز در کنار دیگر زحمتکشان در این حرکت ارزشمند اجتماعی حضور داشتند.

دکتر جمشید وفا مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان زنجان،در پایان افزود: شایسته است از همیاری و دوستی های ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی جناب آقای دکتر قزلباش ،  جناب آقای دکتر صائینی، جناب آقای دکتر احمدی،جناب آقای دکتر رستم خانی و جناب آقای کفشچی که ما را یاری نمودند وبرای نظارت بر روند اجرای کنسرت، در مرکز همایش حضور یافتند، تشکر و قدردانی نمائیم.  لازم به ذکر است که انشالله در روزهای آتی کمیته فرهنگی مجمع خیرین سلامت استان زنجان از این دست برنامه ها در ژانر های مختلف تقدیم خواهد نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز